Gå til innhold

Å Hjelpes......!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og småsnakket med mannen min nettopp. Vi regnet på hvor mye vi tjener til sammen i året medregnet leigeinntekter og barnetrygd for to barn og kom til i overkant av en mill.....??!!

 

Hvor blir de av??

Har vanlig huslån på ca 2 mill, to barn i barnehage, ingen billån, men utgifter til to biler osv Men vi unner oss også endel ting. Turer, nye hus ting, klær.....+++++ he he he....ser jo nå når jeg tenker etter hvor pengene tar veien.

 

Har dere mye utgifter i forhold til hva dere tjener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som har barn i barnehage,

har du og din mann hatt mange

omgangssyker de siste årene?

Eller har dere sluppet det?

Skrevet

Se der, se der. Regner med at det er slik i de fleste hjem. Det kan noen ganger være godt å få en slik tankevekker, for da gjør man som regel noe med det :-)

 

Vi fikk denne selv tidlig i høst og etter det har vi klart å spare 5000,- i mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...