Gå til innhold

hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Synnes det er vanskelig å finne ut hvordan man skal "fordele" snuppa vår.. hun er 1 år, og bf gikk fra meg da hun var 5 mnd. Til nå har hun i hovedsak bodd hos meg, han har hatt henne noen netter i mnd, og litt på dagene og sånn, men nå når jeg har slutte å amme vil bf ha henne 40% som er avtalen. Jeg skjønner jo han også, men jeg føler at hun er litt liten? Han jobber offshore, så han har fåreslått at han har henne 1 uke, så 2 hos meg også 1 hos han også 2 hos meg igjen..+ noen dager innimellom... men jeg synes at hun plutselig skal være vekke 1 hel uke er veldig voldsomt!! Hun har vært hos han 3 dager på rad en gang, og det gikk veldig bra, men da hun kom hjem igjen var hun veldig "mammete" hang på meg hele tiden, og var vaskelig å legge i noen dager etter (tror hun var redd jeg skulle gå fra henne) Sånt er jo hjerteskjærende for en mamma, og jeg er så redd for at vi går for fort frem med denne flyttingen frem og tilbake... Noen som har noen gode råd til meg? :)

Ida:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke anbefalt før barnet er 3 år!!!!!!

Skrevet

Anbefalt av hvem? Mødrene? Jeg tror dette er veldig individuelt, og faktisk værst for oss mødre. Nå er jeg i en "heldig" situasjon, der bf er borte vekk, og i ett annet land, men selv ønsker jeg at han skal få mulighet til å ha sitt barn om han plutselig "ble voksen" og kom sitt ansvar bevisst!

Men at barn er klengete etter å ha vært borte noen dager, er vel det normalt? De savner mammaen sin som de er vant med å ha rundt seg hele tiden, like mye som vi savner barna våre når de ikke er i nærheten. Forskjellen er at vi er voksne og kan styre oss...

• 2 uker senere...
Skrevet

okei.. man hører så mye forskjellig, og jeg synes dette er veldi vanskelig.. jeg prøver å ikke tenke på meg, men hva som er best for datteren vår, og å bo i en koffert i en alder av 1 år synes jeg er litt volsomt jeg da..

noen som er/ har vært i en lignende sitausjon? hva gjorde dere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...