Gå til innhold

regnskapsskolen NKI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt dette kurset?

Jeg ønsker å jobbe med regnskap/økonomim,men ser ikke så lyst på å måtte pendle i tre timer pr dag for å få en bachelor. Ønsker å lære generelt om regnskap. Syns dette virker som er bra kurs, ikke så innmari dyrt heller.

Vet noen av dere om man får veiledning osv om man står helt fast med en oppgave??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått regnskapsskolen NKI og er superfornøyd med det. Synes jeg lærte masse som jeg har hatt brukt for i jobben min som økonomikonsulent.

Jeg hadde endel erfaring fra området fra før og synes ikke kurset var særlig vanskelig. Vet ikke om du har noen bakgrunn fra regnskap men uansett så klarer du sikkert kurset fint. Jeg sjekket forumet på NKI`s sider om det var noe jeg lurte på og det gikk fint. Du kan jo også sende epost til læreren din og få hjelp fra han.

Skrevet

Jeg tar Regnskapsskolen på NKI nå. Veldig bra, men jeg er litt lite strukturert og har ikke lest på flere uker nå. Men det er ganske greit å fortså og de har forum der så man kan få hjelp og tips av andre. Du kan også sende mail til faglærerern din om det er noe du trenger ekstra forklaring på. Jeg anbefaler Regnskapsskolen:)

Skrevet

Må bare si at jeg ikke har noe erfaring med regnskap fra før og jeg synes pensum er veldig overkommelig:) Har fått A på de oppgavene jeg har levert:)

Skrevet

hvis du eier disiplin,struktur, en god hukommelse, og klarer å sette deg inn i nytt stoff,klarer du dette bra.

men det at det er et halvstudium,det er bare tull.Jeg og de jeg jobbet sammen med over nett,satt mange timer hver eneste uke, og for ikke å snakke om når det var innlevering.

Jeg er glad jeg har tatt det, men hadde jeg vist det jeg nå vet, så hadde jeg ikke tatt det.

er alt for krevende, og krever fryktelig mye mere enn det som det står.

ps: er ikke A B C, feks de bruker på besvarelsene,men fra 1 til 6.

Kan få god hjelp av lærer,om de svarer, jeg og noen andre slet med det, og måtte gi beskjed til studieveileder.

Skrevet

Hmmm, litt forskjellig svar hun får her ser jeg. Jeg har også lurt på å ta det samme over jul. Har økonomiutdannelse, men etter å ha fått tre tette så trenger jeg en oppfriskning. Blir litt skremt av at det krever så mange timer hver uke.

Har alle dere oppfatningen av at det krever så mye jobb?

Skrevet

Jeg synes ikke pensum er så mye at det ikke kan regnes som deltid. Hvis jeg bare skulle studert på kvelder så regner jeg med at jeg ville satt av i snitt 2,5 time 5 ganger i uken.

Og jo, det er bokstavkarakterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...