frk hauge Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 spesielle symtom ved tvillinger..bare 6 veke men ser og føle meg sooo gravid.ved første syntest ingenting før 4 mnd....
liten spire Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 veldig vanelig att magen kommer fortere med nr 2 Jeg skal ha nr 4 og magen har kommet kjappere for hvert barn men en venninda av meg skal ha tvillinger i april og der kom magen veldig fort, hun sa den også att den føltes veldig tung i forhold til sist hun var gravid . du blir også gjærne litt kvalmere pga dobbelt opp med hormoner osv . men har ikke vært det selv så kan ikke si sikkert du får ha lykke til
nick_317069 Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 hei liten spire jeg venter også nr.4 i august.jeg er bare 27 år,hvor er du fra da.klem fra meg
herethereandeverywhere<3 Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Hei! Jeg fikk tvillinger andre gangen, men merket ikke noen forskjell på svangerskapet egentlig annet enn tidlig bekkenløsning. Magen kom ikke raskere og jeg var heller ikke så betydelig mye større da jeg gikk med tvillingene, bortsett fra helt på slutten. La ikke på meg mer enn 13 kilo og guttene veide 6 kilo tilsammen, så jeg synes egentlig ikke det var særlig forskjell på første og andre svangerskap selv om det var tvillinger andre gang.
liten spire Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 hei jeg er fra fredrikstad og litt eldre enn deg er 31 år hvor er du fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå