erteposen + 4 Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Kommer helt an på hva de får. I år får de en stor pakke, ski. Andre ganger blir det smågaver. VI må passe på å ha samme antallet gaver til barna. Det passer de på.
yasmina Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 de to store faar 2 hovedgaver hver...minsten stakkars faar bare en (han er 4 mnd og aner ikke at han blir lurt...)
trippelmamsen Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Kjøper som regel en stor ting og 2-3 smågaver. Kommer litt an på hvor mange gaver de får fra andre. Våre barn har ikke så mange tanter og onkler. De vi har kjøper gjerne veldig fornuftige gaver også, samme med besteforeldrene. Synest det må være litt leker til jul da.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 jg synes det sto: kjøper dere en løve til ungene, eller ti...:-) På tide å snu nesa mot sengen ja..
rosa og en blå Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2008 hahaha,, ja slik sitter eg ogso, dobbelt leser alt- *geip*
Dailis Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Blir nok flere på hver. Fra oss, fra søskene (en felles fra dem da) Og så kommer jo nissen med en gave. 1. dag har vi strømper vi putter smågaver i. Det er alt fra sokker til en liten lekebil. Mao billige ting. Vi har ofte sagt til hveandre at det hadde kanskje egentlig holdt
Mamma til to tette Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 2 gaver til hver, en stor og en liten. I tillegg får de noen smågaver istedenfor snop til strømpen.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Foreløpig har vi kjøpt en gave til eldste, og ingen til vesla... Planen er å finne noe til vesla, men ikke nødvendigvis mer til eldste. Prøver å ikke gi 10 gaver, for mister nok ungene tolmodigheten lenge før vi er ferdig
Gjest -<<- Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Én fra oss, én fra bror og kvasi-søsken.
rosa og en blå Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2008 eg mente med alle små gavene ogso. ja julestrømpene og nissen glemte eg.. så blir 4 på hver da i julestrømpene bruker de å få ei bok og litt snop
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 Fra nissen får de hver sin bok, og eldste skal få en liten sjokolade. I julestrømpen blir det julehefte og mandarin e.l.
renat1 Skrevet 13. desember 2008 #14 Skrevet 13. desember 2008 Vi skal ut og kjoepe julegaver over helgen - og aner ikke hva vi skal kjoepe ennaa.... Men det blir i alle fall mer enn en gave til hver - da vi ikke har mange tanter og onkler etc...
Gjest Siklerotte Skrevet 13. desember 2008 #16 Skrevet 13. desember 2008 Jeg vet ikke, har ikke kjøpt noen ennu. Kjøper det jeg vil og det jeg liker - og kan sikkert finne på å pakke det i 10 eller 30 gaver, alt ettersom.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. desember 2008 #18 Skrevet 13. desember 2008 Spørs hva vi kommer på å kjøpe. Iår får eldste tre.. men de hører på en måte sammen. Minsta får en..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. desember 2008 #19 Skrevet 13. desember 2008 snuppa får en stor av oss og en ting fra nissen pluss en liten ting fra hunden(siden vi alikervell har kjøpt 3 gaver blir det en fra hunden) ellers får hun noen små gaver i sokken siden hun bare er 16mnd å ikke spiser snop.. pluss madarin å rosiner i sokken da..
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 13. desember 2008 #20 Skrevet 13. desember 2008 I år blir det mange gaver. For de får mange mindre ting. Ikke en stor dyr en. Har bursdag i okt og nov, så de får som regel det de ønsker seg enten da eller til jul. ( så av oss får noen ting som de trenger og noe som de evt ønsker seg) eks: Klær: mange plagg i en pakke sko dvder matboks og flaske med navn akebrett +++ dilldall og småleker
Anne-B. Skrevet 13. desember 2008 #21 Skrevet 13. desember 2008 I år tror jeg det blir bare en på hver, siden vi ikke har noe særlig med penger til overs etter alle faste utgifter. Syns det er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå