Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Først blir gravid, og etter 4 mnd; separasjon.. Bør en ikke vite at forholdet skranter FØR en blir gravid? Eller er det ok å sørge for et søsken til barnet en har fra før, selv om en vet at forholdet sannsynligvis ikke kommer til å holde. Dette gjelder meg altså. Jeg skal altså separeres selv om jeg er gravid. Og det var ikke et uhell. Vi har et barn sammen fra før, så jeg tenkte det vil være fint for dem å ha hverandre. Men jeg lurer veldig på hvilke reaksjoner jeg kan vente meg når dette kommer ut!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Kan jo være mange årsaker bak et så nærliggende brudd, utroskap, andre form for svik osv... Vanskelig å si hva man hadde tenkt om det... Men skjønner godt at dere ville ha søsken fra samme foreldre om du forstår hva jeg mener, og hvis dere klarer å samarbeide så blir det sikkert fint. Drit i hva andre syns, ta vare på deg selv og barna isteden.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Har dere planlagt det sammen? Vet den ene parten at en vil ut, men vil ha et barn i magen først så hadde jeg reagert om dere begge var venner av meg. Fungerer samarbeidet mellom dere om barna tror jeg få/ingen vil si noe. I alle fall ikke på sikt.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Er ikke alltid at man planlegger et brudd og en graviditet samtidig nei, så da blir det nå engang slik. Egentlig ingenting folk har noe med, men dersom noen tar det opp til diskusjon får du ta en Dr. Phil - "It is better to come from a broken home than to live in one."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå