Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Noen som har opplevd det samme? Er 15 uker på mandag og har nesten ikke sovet de siste nettene pga smerter... Hjelper litt med ei pute mllom bena, men jeg våkner så fort jeg prøver å snu på meg... Er redd jeg snart havner på krykker for det er så sykt vondt! :-( Ikke har jeg samvittighet til å sykmelde meg 100 % fra jobb heller siden prøvetiden min gikk ut for 1 uke siden og det er jo jul... Og med kvalme og oppkast om morgenen blir jo starten på dagen flott! Burde egentlig ikke klage for dette har jeg ventet på i 2 år, men det er jobbsituasjonen som er fortvilende...
Odine! Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg kjente ei gang ei som hadde skikkelig bekkenløsningsgange uten at hun hadde synlig mage (barn nr 2), så det tror jeg kan være mulig.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hadde det sånn som deg fra uke 13 ca. Kanskje ikke fullt så vondt som du beskriver allerede da men. Fikk fysioterapeut uten at jeg følte noe veldig effekt av det. Gikk ned til å jobbe 50 prosent i 1,5 mnd før jeg måtte gå ut i full sykemelding. Fikk krykker mot slutten som jeg kunne bruke hvis jeg i det hele tatt skulle ut og bevege meg noe. Var forferdelig vondt. Heldigvis merker jeg lite til det nå tre mnd etter fødsel:) Lykke til!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 jeg fikk bekkenløsningsproblemer i uke 10 med førstemann, ble ikke skikkelig kvitt det etter fødslen, og det forverret seg da jeg var 4 uker på vei med vesla.... Nå er vesla 10 mnd, og jeg er så og si helt bra i bekkenet. Og det er takket være fysioterapi, og sykemelding
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Å joda......... Første gangen fikk jeg det ca uke 12...... Andre gang usikker men ca uke 7 Tredje gang ca uke 8-9 Jeg har sånn hormonell bekkenløsning, og får det bare verre for hver gang jeg blir gravid!
2 søte småpiker Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Det er desverrefullt mulig..Ante ikke at jeg var gravid engang før bekkenet slo seg skikkelig vrangt, dagen før ventet mens var det så ille at jeg begynte å få mistanke. Hadde kraftig bl føste svangerskap også,men bare de 4 sistemnd. Ble ikke bedre utover heller, så pga at det ikke kunne tilrettelegges på jobb gikk jeg på sangerskapspenger hele svskapet..
Odine! Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Du kan ikke få aktiv sykemelding, da? Slik at du kan jobbe så mye du orker, mens arbeidsgiver får vikarpenger for deg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2008 Greia er at smertene er der fra morgenen av... :-/
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Jeg merket ikke bekkenløsningen før rundt uke 25 med første, men fikk plutselig bekkenløsning og den var veldig vondt med en gang allerede i uke 15 med nr 2. Gikk med krykker på slutten.. men klarte meg på et vis gjennom det.. men fy søren så vondt det er! Føler virkelig med deg!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Jeg fikk i uke 12, så ja, det går an. Huff, håper det går bra med deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå