v.a.b. Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Er det noen andre som har den? Vær så snill, gi meg deres erfaringer! Jeg har vært veldig fornøyd med den hittil, og selgeren på fru lyng mente den holdt ned til -15 kuldegrader. MEN...jeg synes den virker litt for tynn i forhold til andre poser jeg ser. I tillegg har ikke urban jungle overtrekk til sportsdelen, og den er forovervendt. Det betyr at alt vær og vind har å tilby blir skylt inn i sønnen mins sin hule. Foreløpig er han varm og god, men jeg bruker regntrekket over for å gjøre det lunere, og jeg vet ikke helt om jeg stoler på nok på oth-posen til å la være. Samtidig løper det en risiko for å ødelegge regntrekket. Det tåler nemlig ikke kuldegradene så godt. Bekymrer jeg meg unødvendig eller må jeg gå til anskaffelse av en ny, dyr pose??? Hva gjør dere andre OTH urban jungle-mødre?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har kun brukt den som vår/høst-pose. På vinterstid bruker jeg kun Odenwälder lammy'en.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hei Jeg ville ikke bekymret meg så mye. Bare kle på barnet ditt ekstra på de kaldeste dagene og ta av om det blir for varmt. Ikke kjøp en ny pose. Eventuelt kjøp et billig universaltrekk med en liten luke foran. Har sett OTH med det tidligere (slikt "tøy"trekk)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg hadde kjøpt en ny og brukt oth posen som vår og høstpose. Ikke varm nok på vinteren synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Kommer jo litt an på hvor dere bor. Jeg brukte kun denne til datteren min, men hun var kald når det var virkelig kaldt ute, så da måtte jeg ha parkdress under. Litt tungvindt kanskje. Til lillebror har jeg kjøpt Odenwalder Lammy og den er mye varmere, han blir ikke klald på tottisene selv uten noe mer enn strømpebukse. Min er faring er at den posen holder ned til 0 til ca -5 max
trekøver Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Vi syntes og at OTH posen var for kald, så vi kjøpte EasyGrow istede. Det er designet og utviklet for norske forhold, og holder jenta vår god og varn! Vi har og kjøpt til lammeskinnet. Utrolig deilig, å så passer det med selehullene i posen. En pose vi er godt fornøyd med, og som vi kommer til å ha lenge, da man kan forlenge den nå barnet vokser ut av "den første delen"
Lykke X 4 Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg synes så absolutt den holder til norske forhold. Synes den er veldig varm. Holder fint til vær på Finnmarkskysten omså Men om du bor langt på innlandet, burde du kanskje ha på skikkelig varme klær i tillegg. Der tror jeg faktisk at Voksi classic er den aller beste
Lykke X 4 Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Ikke bry deg om det jeg skrev. Jeg trodde du mente odenwalder (ikke helt med idag).
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror ikke den OTH posen har dun i seg. Ville kjøpt en skikkelig vinterpose.Er jo bla odenwalder på tilbud nå eller se på Finn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå