Dægern døtte Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 "ti ikke skuddet" på radioen, da satt jeg klar med kassetspilleren og trykket play + record og tok opp sanger på kassetter. Om å gjøre å trykke fort nok så du kun fikk med deg sangen.. "Stjernepose" fast lørdagsgodtinnslag, alle klistremerkene som fulgte med havnet på sengeramma mi. "Lekestue" på TV, senere var det "halv sju" og "midt i smørøyet" Jeg var veldig kul når jeg gikk med body og steinvaska olabukser og for ikke snakke om "grorudpalma" på hode en gang i tiden. Ekstra stas når jeg arvet broderns BALL genser. Stor lykke! Andre som kan føye noe på lista?
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Strekkbukser!! Sånne vakre bukser med press i og strikk under foten:)
Dægern døtte Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Hihi ja det er sant! Hadde et par lekre røde sånne!
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Jeg hadde et par røde og et par sorte. Var så fiiin Den sorte brukte jeg sammen med en bluse med store blomster på. I litt sånn skinnende stoff og med skulderputer. Den gikk i litt sånne dystre røde og lillafarger og sort.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 "Knæsje" neonfarger på gensere og på solkrem/kuldekremstripene man hadde i ansiktet når man sto slalom...som forøvrig er det eneste jeg kan huske vi gjorde av alpinidretter. Han fra Dirty dancing, som jeg ikke kommer på navnet på, var überdeilig... Høyvannsbukser som var smale i bena over hvite tennissokker i mokkasiner ble betraktet som high fashion :DDDD
tiamor Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 jeg hadde levis 501 med binders nederst. For den måtte jo være kort slik at tennissokkene syntes! Rosa Millet jakke og kreppa hår. Og for ikke å snakke om all den lyyyseblå eyelineren under øyet... Og vantene med hull til fingertuppene. Helst i selvlysende rosa, eller grønn.. alt som var selvlysende var i for seg kult..
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Heeheeheeee....hadde grønn eyeliner og hvit leppestift, var så vakker så. Og alle de kvinnelige lærerne på skolen hadde Crystal (fra Dynastiet) hårsveis...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 D var tider d damer, å så mange kilo siden :-) he he
ALIICE Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Åhhh.... Her var det mange "fine" minner:) Grøss, strekkbukse ja... Hadde ei lys lilla.... Djeezes... Ja, og binders nede på buksa! Det hadde jeg glemt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå