Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hva i alle dager, jeg som ikke har hatt noen kynnere i svangerskapet. Er ikke vondt, men ubehagelig, kjenner at hele magen blir stram som om ungen prøver å presse seg ut. Hvorfor stopper det ikke?
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Hmm jo tenkte på det først, men kjennes ikke ut som rier i hele tatt. Er kun ubehagelig ikke vondt, når riene startet med førstemann så kjentes det ut som mageknip.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 jeg dro til føden i uke 28 med forrigemann... kynnere.. litt ofte og sånn. da hadde jeg brått 2cm åpning og de heiv seg rundt for å få stoppet riene... ja for det var rier.. ingen fødsler er like vettu.. det heter rier når de blir regelmessige. men du kan jo ringe føden og spørre de?
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 Åj såpass ja, hørtes ikke morsomt ut. Men er jo ikke noe problem om min kommer nå, alt er jo ferdig der inne. Men hadde håpa jeg berga til januar da jeg har termin 4 januar hehe er vel ønsketenking. Men vil stakkarn ut så er h*n hjertelig velkommen da :-D Tror jeg skal prøve å legge meg for natten å se om de stopper opp, jeg har stressa litt idag også. Så kan kanskje være det...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå