Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Uff, teit formulering, men sånn ble det nå.....;-) Er blakk student med eksamenslesing oppetter ørene.......og i år trenger jeg å være kreativ mht gaver,- dvs kreativ mht HVORDAN jeg skaffer de! Er nemlig helt blakk og har ikke lyst å gi bort dorullnisser i år igjen! Har skaffet noen fine julegaver vha verving og innmelding i bokklubben, men tar gjere imot flere slike plasser jeg kan melde meg inn!!! Anyone? P.s: gavene fra meg i fjor var dorullnisser og klippekort påmassasje, bilvask, husvask etc. Ble et særdeles strevsomt år for jeg fulgte opp alt sammen.........I år vil jeg gi lett anskaffede gaver, hehe.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Takk! Genialt, denne siden hadde jeg glemt....:-D HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 gå rundt på parfymerier og lignene og spørr etter gratisprøver, er jo bare små prøver, men du kan få en del forskjellige ting! fikk det i bursdagsgave av en vennine som ikke hadde så god råd og jeg syns det var en kjempekoslig gave, fikk jeg jo prøvd ut en masse forskjellige ting;)
Himmel og hav Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Vet ikke om noen steder med gratisgaver, men kan du ikke lage ting som ikke er så dyrt (eller tidkrevende), som du kan gi bort? F.eks: Brente mandler ekte vaniljesukker (du trenger bare sukker, vaniljestang og en hurtigmikser) karameller mozartkuler hjembakt brød glass med hjemmelaget tomatsild hjemmelaget pizzasaus kake på glass (du tar et tomt syltetøyglass og en god f. eks sjokoladekakeoppskrift, tømmer oppi de tørre ingrediensene lagvis, skriver oppskriften pent på en lapp som du henger på.) marinert ost osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå