Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 skal ha av en del kg i løpet av det året som kommer... noen som vil henge seg på, så kan vi dele råd og tips om trening og kosthold?
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg henger meg på i slutten av februar. Har termin i begynnelsen av januar og har fått på en del kilo for mye:)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Ja blir gjerne med, men det får bli etter jul:) Umulig å slanke seg i jula:)
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Jaaaa, Jeg er med.. Jeg har prøvd leeenge,men det går dårlig gitt!! Jeg skal seriøst ha av så mye som 25-30kg.
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Jeg veier nå i veldig gravid tilstand ca. 25-30 kg mer enn målvekten min. Regner med at ca. 10 av dem forsvinner etter fødsel, men går det som sist så må resten kjempes av:)
Alba44 Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Holder på for fullt her, jeg, og er gjerne med på motivasjonstråder )
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 nei...nå er jeg ferdig med slankekurer for godt. Jeg er meg, og slik ble jeg seende ut nå. punktum finale..så får andre være seg og bli fornøyde ettersom.
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2008 hva er planen deres for å kunne bli kvitt disse kg da? jeg skal ned 20 kg... skal gifte meg neste sommer så de MÅ bort... jeg skal prøve og gå tur/steppe hver dag minst 30 min pluss sit ups knebøy, push ups... samt spise sunt... men hva? noen som har en meny man kan følge?
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2008 alba 34 hva gjør du? har du gått ned mye?
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 #11 Skrevet 13. desember 2008 Jeg skal melde meg inn i vektklubb.no. Gikk ned 15 kg eller noe i fjor ved hjelp av vektklubb. Der er det kaloriregner, man bare skriver hva man har spist også regner den ut hvor mye kalorier det er. Samme med trening. Du skriver inn hva som er vektredukskjonsmålet ditt så får du beskjed om hvor mange kalorier du bør ha om dagen:)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 Jeg skal melde mg inn i vg vektklubb, gikk der etter størsta ble født, gikk ned 10 kg på 2, 5 mnd. Men denne gangen skal jeg trene mye mer, skal trene på " dametrim" (en gjeng damer som tidligere har spilt aktivt fotball som vil holde seg i form, kjempegøy og veeeldig høyt tempo), så har jeg fått special price på et treningstudio med en jeg kjenner som eier et studio, så jeg skal melde meg inn der. Så jeg skal starte et nytt og sunnere liv:) skal iallefall prøve! med litt hjelp fra vg vektklubben i starten iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå