-MtG- Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Gutten vår på to år fikk flere halssmykker til dåpen sin og jeg synes det er så leit om de bare skal ligge i en boks uten at vi får brukt dem så han bruker det ene ofte til hverdags(sånn sølvball) i bhg og sånn, også har han 4 forskjellige gullsmykker som han bytter på å bruke når vi skal bort og han pynter seg litt:) Får dere brukt smykkene?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Nei, han er 2 og bruker ikke noe. Men han har heller ingen smykker da.
erteposen + 4 Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er ikke så glad i gullsmykker på gutter, men de bruker gullkorsene fra oldemor når det er dåp eller andre store dager der familien er involvert. Hun har gitt gullkors til alle sine 31 barnabarn, og alle oldebarna som har kommet til. Litt stas. Ellers så bruker gutta mine smykker, og eldstemann på 6 år har ganske mange etterhvert. Perler og stein, litt sørfeinspirerte/etiniske smykker. Minsten har et gult treperle smykke han bruker når det er sol. Til neste år får de smykker som jeg skal tre på en lærsnor der "medaljongen" er en kopi av min oldefar sitt seglersmykke. Han kjøpte det i Asia et sted, og det er i sølv. Brukte det ikke hjemme, men når han reiste ut. Synes det er fint og passe røft.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 3 åringen min har begynt å bruke et sølvsmykke (fotball) han fikk til dåpen. Synes som deg, at det er for galt at det bare blir liggende i skapet. Han synes det er moro med fotballsmykke -og han har hatt det på et par uker nå Så fin atte;)
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 Ja, er moro når de synes de er fine selv. "Piiiiin" sier min:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Han er 2 år og bruker ikke smykker.. Nettopp fordi han ikke har noen, da vi sa ifra at vi ikke ønsket det til han i dåpen.. Liker ikke smykker på barn..
skrotnissen Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 synes det er litt skummelt med smykker på smårollingene jeg... særlig i barnehagen ute om sommeren, da de klatrer rundt og smykket kan henge seg fast.... ja, jeg vet jeg er litt hønemor:) synes det er tøft med smykker på barn da:)
-MtG- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2008 Smykkene er jo som regen ikke så sterke da. Regner med at de ryker hvis han setter seg fast:)
Tante Bassa Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Ja, hun bruker kjede, og en drøss med armbånd. Også har hun smykker i ørene, navelen, leppa og tunga!
Gjest Siklerotte Skrevet 13. desember 2008 #11 Skrevet 13. desember 2008 Ja, armbånd og smykke - stortsett det samme, men bytter litt nå og da.
chrisallic Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 snuppa mi på 3 går alltid med gullhjerte.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. desember 2008 #13 Skrevet 13. desember 2008 Hahahaha,du e nu ei arti tøtta,Sonja S;DD Mvh
Tante Bassa Skrevet 13. desember 2008 #14 Skrevet 13. desember 2008 Hun er 17 år altså.....hihi. Teo på 6 mnd, fikk et smykke til dåpen som han foreløpig ikke har brukt.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. desember 2008 #15 Skrevet 13. desember 2008 snuppa på snart 16mnd år som regel alltid me gullhjerte sitt der dåpsdatoen er inngravert.. men tar det alltid av om natten da.. ellers bytter jeg litt innimellom for hun har maaaange smykker.. så bruker hun armbånd når hun skal pynte seg å noen ganger utenom
Alenemamma :) Skrevet 13. desember 2008 #16 Skrevet 13. desember 2008 Gutten her har armbånd med navn han fikk til dåpen:) Har gått med det siden da er 17 mnd nå, Har også mangen smykker prøver å ta de på når vi skal pynte oss osv:) Men føler han blir så "overpynta" med Armbånd og Smykke så vi holder oss mest til armbånd:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå