Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Legger dette inn her for jeg ønsker å være anonym! Jeg og sambo har vært sammen i 9år. Vi har et barn sammen. Vi ble sammen i ung alder, og ting har egentlig gått på skinner. Lite krangling, men siste årene så har jeg vel ikke følt at dette var den store kjærligheten:( Utrolig glad i han, men som en kamerat. Sex-livet er helt ok, men forutsigbart og planlagt!! Ting har gått helt greitt siden vi tross alt fungerer så godt i lag. Helt til jeg nå har klart å falle for en kollega. Vi har tullet mye frem og tilbake, skrevet litt meldinger osv, men aldri noe mer. Jeg kommer ikke til å være utro, men problemet nå er at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Enten må jeg flytte fra sambo, ellers så må jeg kutte ut dette jeg har rotet meg bort i og kjempe for forholdet... Men er det mulig å vekke følelsene tilbake i et dødt forhold? Alle sier vi bør reise bort en tur og bare være kjærester, men for å være ærlig så har jeg ikke lyst... Sukk... er et skikkelig vrak for tiden:( Noen som har vært i samme situasjon?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 jeg har aldri vært i din sitvasjon, men jeg tror det er domt å gjøre noe forhastet. man kan ikke forvente og være sammen resten av livet uten å ha følelser for andre. dette er jo en avgjørelse som rammer mer en bare deg. så derfor burde du kanskje snakke med noen utenforstående som dette? som familieværnkontroet. slik at du kan få tenke litt høyt og fått sett litt på hva som var viktig for deg. forst da kan du finne ut hva du skal gjøre
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Du er nok litt betatt, og det er helt sikkert bare sunt for deg ) Så lenge du ikke tar videre kontakt eller gjør noe mer ut av saken med denne andre personen. Betatt er betatt, det vil gå ovet. Fokuser på samboeren din, og kos deg med følelsen av å være litt betatt av andre. Ikke gi opp forholdet ditt med engang, gresset må vannes på andre siden også...
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 By the way, slutt å tulle med han og sende sms med han andre.... Du legger selv opp til at det skal bli noe mer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå