Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Heisann Jenter!! Ja, tiden flyr og nå er det bare 1 uke igjen til julebordet vårt. Kjenne pinnekjøttnervene komme snikende hehe....gleder meg!! Men trenger liste over hvem som blir med og hvem som har betalt inn på kontoen min :-) Jeg blir med og gleder meg: - Samsyn (betalt)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 - Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt) Skal vi si middag kl 19:00, kanskje starte kl 18:00 for en drink? Er alt i boks eller mangler noe? Gleder meg, tror dette blir skikkelig moro! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Jeg synes vi sier kl 18 for en drink og servering klokken 19 :-) skal høre med Endelig Spire om hva vi evt. trenger hjelp til, så avtaler vi bare ut i uka :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Hei hei... her har jeg ikke kontroll..he he Jeg har jo til og med helt glemt å betale.... he he Dette er vel siste oppdatering etter forrige innlegg- runde. Endelig spire Samsyn -Pinnekjøtt Bellen Sanasol Millapril Lykkebarn- dessert? Linda&Amanda med bebis i magen Dessert? Aprilsmurfen (frem til 21:30) ( kanskje lykkebarn og Linda&Amanda med bebis i magen, kan snakke litt sammen hvis begge kunne lage dessert?) Jeg tenkte at jeg ikke skulle sette meg opp på noe spsielt, men er "løpejente" Samsyn jeg har ikke helt full oversikt over hva vi trenger hjelp til.... poteter,kålrabbistabbe? Ta gjerne med spill, Karaoke ol... så vi får en kveld vi sent vil glemme! Gleder meg masse.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Bellen og jeg er på poteter og stappe! Endelig spire - vertinne Samsyn -Pinnekjøtt Bellen - poteter/stappe Sanasol - poteter/stappe Millapril Lykkebarn- dessert? Linda&Amanda med bebis i magen Dessert? Aprilsmurfen (frem til 21:30) Du er jo vertinne Endelig Spire, det er også en viktig greie (si velkommen til bords og smile og sånn ;-). Ellers trenger vi jo oppdekking, men det kan vi jo ta mellom matlagingen sammen. Tar noen med Sing star? Jeg kan se om jeg finner et spill jeg kan ta med i dag, om ingen andre har noen kule de vil ta med da. Dette blir så bra! :-) Men det er jo fint om alle som skal være med betaler og skriver seg på oversikten så snart de kan så det ikke blir så mye pes for Samsyn å holde oversikt. Hun er så snill å handle inn alt og greier :-) Og den oversikten er her: - Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt)
Millapril Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Jeg gleder meg! Har ikke fått tildelt noen oppgave enda, men kan sikkert brukes til noe?? Stiller meg til disp. i hvertfall. Og den oversikten er her: - Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt) - Millapril (betalt)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Det er vel ingen på fordrink enda? Jeg tror det er behov der (jeg er nok flinkere til å konsumere enn produsere). Eller har Samsyn en plan for den?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 - Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt) - Millapril (betalt) - Lykkebarn (betalt) Skal høre med L om desserten jeg. Gleder meg masse.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2008 jeg har absolutt nada peiling på velkomstdrinker så om noen vet om en god oppskrift så mottas den med takk....handlelisten iallefall :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Ps jeg har masse Gin.. ( flere flasker), 1/2 flaske sbsolutt og 2 liter Bailys.... Tequila har jeg også) Så rop ut om noen kan lage litt godsaker av det.... JEG SPANDERER, i disse finanskrise tider..he he
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. desember 2008 #11 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har funnet oppskrift på en velkomst-bowle med gin; 2 fl gin 2 l orange juice (bruk en skikkelig god en) 1 boks cranberry juice (tranebærsaft) 1 sitron (saften av den) 2 fl club soda 1 appelsin i tynne skiver For at ikke kullsyren i sodaen skal forsvinne, ha den i like før servering. Høres den alright ut?
eple72 Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Høres hyggelig ut men tror ikke jeg kommer . evt kommer jeg etter maten om det er ok . ? - kan jo ikke spise kjøtt eller noe med kjøtt
Endelig ny spire i magen Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt) - Millapril (betalt) - Lykkebarn (betalt) -Endelig spire (betalt)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Purre purre, mase mase ;-) Er dette den endelige listen? Regner med at Samsyn vil handle inn maten snart. Noen som har hørt fra Linda/Aprilsmurfen?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. desember 2008 aprilsmurfen og Linda har betalt....så vi blir vel 8 stykker om jeg ikke har regna helt feil? :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 OK, men da blir vi vel 7? - Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt) - Millapril (betalt) - Lykkebarn (betalt) - Endelig spire (betalt) - Linda (betalt) - Aprilsmurfen (betalt)
Endelig ny spire i magen Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 Bellen har vel også betalt... mener gubben henes gjorde det... står i ennen tråd.... Vi skal vel bli 8 stykker tror jeg. hvordan gjør vi det med div innkjøp av mat? Samsyn kjøper du inn alt? Eller skal vi fordele det litt.....?
Två små trollungar Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Sorry! Har vært litt lite her inne i det siste ser jeg! Er trøtt for tiden, det er fullt opp med å ordne alle julegaver mm, og jeg legger meg som oftest ca 20.30 (!), men på lørdag skal jeg nok klare å være oppe litt lenger, selv om jeg sikkert reiser hjem lenge før de fleste andre... Har betalt og kommer gjerne på lørdag, dersom jeg finner frem. Tar sannsynligvis følge/kjører etter Hanne og Hilde... Gleder meg til å se dere alle sammen!
Bellen^2 Skrevet 19. desember 2008 #19 Skrevet 19. desember 2008 Hei, ja betaling skal være i orden fra meg også, så da blir vi 8 - Samsyn (betalt) - Sanasol (betalt) - Millapril (betalt) - Lykkebarn (betalt) - Endelig spire (betalt) - Linda (betalt) - Aprilsmurfen (betalt) - Bellen (betalt) Er det noen innkjøp som må ordnes eller er alt i boks der? Gleder meg til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå