lillepluto Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hei!! Lurte på om dere kunne hjeloe meg med litt tips til hva som bør gjlres klart til babyen kommer. Tenker da ikke på vogn og seng. Men hva trenger en av klær og sånne ting som bør være i hus til fødselen.. Skal klærne vaskes før bruk? Tar man med babyklær på sykehuset, eller får man klær der? i såfall....hva bør en ha med til nurket. håper dere vil hjelpe. Takk, (er 30+4)..og muligens sent ute...
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Nå skal jeg tenke tilbake til vi fikk vår første... Ja, du bør ta med klær på sykehuset. Men om de har klær til oppholdet varierer vel fra sykehus til sykehus. Det er lurt å ha noen bodyer og sparekbukser og strømbebukser i hus i 56 når babyen kommer. De bør helst vaskes først. Vi tok ikke helt av, så vi kjøpte vel bare en 5 sett i 56 tror jeg. Men gutten vår trengte 50 han, så da måtte pappaen ut og kjøpe rett etter fødsel. Men det var egentlig lurt, for ikke alle får en baby som bruker 50 heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå