Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hva er galt med meg?? Har akkurat tvunget i meg 5 biter...det er jo tross alt lørdag....! Var sånn i går også..Og jeg skal ha mensen på mandag!! Dette er ikke normalt!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 ingen av delene
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Sånn er det her også idag.. sjokkerende!!! Jeg er selverklært SJOKOMAN , og har en yade trippel foran meg, men måtte tvinge i meg noen biter før jeg rett og slett bare ga opp.. hjelpemeg hva skjer??
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har alltid bare lyst på lakris jeg, aldri sjokolade. spis noe annet du har lyst på istedet da vel:)
velsignet med to Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Hehe, sånn er jeg og i kveld Har en pose non-stop som jeg skulle kose meg med i kveld, har tvingt i meg noen stykker men posen ligger tilbake i skuffen nå Men her er nok grunnen at jeg er temmelig mett, ble veldig sen middag på meg i dag. Ikke at det gjør noe for min del iallefall
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er også fullstendig sjokoholiker, eneste gangen jeg ikke har orket sjokolade, var når jeg gikk med gutta. Men jeg er IKKE gravid nå altså..Derfor dette er så merkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå