Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld da jenter ? ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme alene, sambo er ute på julebord med kompiser...her sitter jeg og magen å kjeder oss..Jaja. Lørdager er ikke akkurat kjent for å ha masse bra på tv heller..syteklage:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sitter alene også. Spiser lakrisgodteri, selv om magen min bare er 7 uker syns jeg den trenger mer lakris:D

Mannen er på seinvakt, er vel hjemme 22.30 regner jeg med.

Ser dårlig film på tv3.

Skrevet

jaaa..lakriis..ååh, nå ble jeg litt sjalu kjente jeg.

Magen min vil også haa!:) Heldig du da, som får hjem mannen halv ellve...min kommer sikkert vaklende i natt en eller annen gang..SUkk..jaja...julebord-sesongen varer heldigvis ikke evig !

Skrevet

Kjeder meg! Så på feel-good-tv om ei som hadde dårlig kosthold. Som selvfølgelig fikk hjelp og alt det der. Fikk urdårlig samvittighet over mitt eget kosthold. Føler jeg har sittet i sofaen de siste ukene og spist usunn mat. Ja, bekkenet er dårlig, men SÅ dårlig er det altså ikke! Opp og gå og spise frukt, ikke godis ;-)

Ellers strikker jeg og ser på dårlig TV :-P

Skrevet

Kjeeeeder meg!! Mannen er på by`n...et siste sprell før han holder seg hjemme til overstått fødsel:=)

Kjedespiser twist og mandler, har snart drukket en svær flaske julebrus mens jeg ser på en dårlig film og sitter på nettet samtidig...hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...