Peders mamma Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er hjemme alene, sambo er ute på julebord med kompiser...her sitter jeg og magen å kjeder oss..Jaja. Lørdager er ikke akkurat kjent for å ha masse bra på tv heller..syteklage:P
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 jeg sitter alene også. Spiser lakrisgodteri, selv om magen min bare er 7 uker syns jeg den trenger mer lakris:D Mannen er på seinvakt, er vel hjemme 22.30 regner jeg med. Ser dårlig film på tv3.
Peders mamma Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 jaaa..lakriis..ååh, nå ble jeg litt sjalu kjente jeg. Magen min vil også haa! Heldig du da, som får hjem mannen halv ellve...min kommer sikkert vaklende i natt en eller annen gang..SUkk..jaja...julebord-sesongen varer heldigvis ikke evig !
Underveis --> Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Kjeder meg! Så på feel-good-tv om ei som hadde dårlig kosthold. Som selvfølgelig fikk hjelp og alt det der. Fikk urdårlig samvittighet over mitt eget kosthold. Føler jeg har sittet i sofaen de siste ukene og spist usunn mat. Ja, bekkenet er dårlig, men SÅ dårlig er det altså ikke! Opp og gå og spise frukt, ikke godis ;-) Ellers strikker jeg og ser på dårlig TV :-P
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Kjeeeeder meg!! Mannen er på by`n...et siste sprell før han holder seg hjemme til overstått fødsel:=) Kjedespiser twist og mandler, har snart drukket en svær flaske julebrus mens jeg ser på en dårlig film og sitter på nettet samtidig...hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå