Gå til innhold

Hvordan piffe opp forholdet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt hjelp her. Har vært sammen nå i 12 år, to små barn (under 2 år). Syns ikke vi klikker noe bra sammen lengre, ikke snakker vi sammen. Ser liksom bare på TV. Jeg er kjempesliten etter en dag med ungene, og når mannen kommer hjem fra jobb har jeg jo lyst å snakke litt med han, dere vet, voksenprat.. Men får liksom ikke noe respons. Han snakker aldri om hva han ønsker for fremtiden, tar bare en dag om gangen. Jeg er heller ikke noe flink å finne på noe.

Kunne gjerne ha reist vekk en plass på romantisk tur, men det går bare ikke med unger (ikke lett å finne barnevakt, da foreldre etc, er alle i jobb). Er jo glad i han, er min beste venn i tillegg og har ikke lyst at vi skal bryte opp, men vi må gjøre noe for "å finne tilbake til hverandre". Jeg vet ikke, der virker som vi bare har grodd fast og ikke kommer oss videre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffja. Vettasøren jeg... Satt akkurat og tenkte på det samme. Du kan godt få min mann så kan du komme og bo med meg så kan de sitte der og holde kjeft så mye de orker.

Blir sur jeg, altså. Pottesur!

Skrevet

Slutte å sitte på bim/dib på lørdagskvelden hjelper kanskje...? ;)

Skrevet

Det merker han ikke, for han jobber turnus - dritkjipt.

Skrevet

Jo, og min er på fest.. Jeg sitter hjemme med ungene, som alltid.

HI

Skrevet

Hehe.. ja, er i den situasjonen jeg også, skiftmann :)

Måtte bare komme med den kommentaren..

Sikkert en del som klager og syter over den ubrukelige mannen som ikke gidder kommunisere. Så sitter de selv på en pc hele kvelden.

Da vil jeg tro det hadde vært bedre kanskje sette seg pent ned i armkroken til mannen,slå av tv, og fortelle han hva man føler. Kanskje han tenker akkurat det samme, men ikke sier noe.

Bare en slik liten ting kan være med på å hjelpe masse:)

Skrevet

Tja, det er jo en fabelaktig ide, men det innbærer også at mannen er hjemme og ikke ute i garasjen, eller på fest, eller på fisketur eller hva annet som byr seg. PC'en her i huset blir vel bare brukt at meg når mannen er ute, for han bruker den som regel selv når han er inne..

Skrevet

Ha sex!

Det hjelper på intimiteten, om dere ikke har lyst er det bare å sette igang! Mange samlivseksperter sier at det bare er å sette igang om det står stille på den fronten.

Sex kommer av sex og leder til mere sex. Lyst trigger ikke seg selv, om det er "stille" så kan man si at sexlivet ligger i dvale og da er det jo vanskelig å ha lyst ikke sant?

Få det til en gang om dagen selv om dere er slitne, da har dere ihvertfall noe som er spesiellt og bare deres. En kjapp en på badet eller på stua etter ungene har sovnet. Eller før dere starter dagen, man må ha intimitet for å fortsette livet sammen. Forhold overlever ikke kun på praktiske løsninger og hverdag.

Sett i gang...

Skrevet

En gang om DAGEN?? Jo, ja øhhh.. vet ikke helt hva jeg skal si jeg... Men god ide da.. tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...