Gå til innhold

Hva skal gutta ha på seg juleaften????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår 2 åring skal ha bunad. Enn din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørk grå/ svart bukse, hvit skjorte og slips, evt vest, men det blir fort for varmt. De andre to skal ha noenlunde det samme:)

Skrevet

Han skal ha dressbukse og skjorte. Er 2 år han også:)

Også skal han pynte seg med smykke.

Skrevet

3åringen vår skal slippe å gå med bunaden sin, siden den er strikka, er den veeldig varm :)

Så han skal gå med bukse, skjorte og vest :)

Skrevet

hehe. Vår 2 åring bruker gullsmykket sitt hver dag han. Synes selv han er kjempe fin ;o)

Skrevet

Jeg har sett etter penklær til gutt i halvannen mnd nå uten å finne noe som jeg liker. Så han blir ikke så pyntet, men blir utrolig kul!

Han kal ha hvit høyhalset genser og brun bredcordet selebukse med sleng. Han er 10 mnd.

Skrevet

Ja huff, vi hadde og strikka bunad i fjor. Knall fin, men herrefred så svett ungen var. De fleste bildene fra juleaften er han kledd i kortermet body og strømpe bukse ;o)

Skrevet

Junior på 2 år skal ha på seg hvit skjorte, vest og olabukse =)

Skrevet

Alle mine 4 gutter skal ha på dress, skjorte og slips.

Skrevet

Rosa skjorte og slips, samt en sort bukse med hvite tynne tynne striper på.

Skrevet

Enten skjorte og dressbukse eller bunad hvis jeg finner en fin, han er nesten 2

Skrevet

Her skal småen på 1 1/2 ha på seg Grå bukse med seler og hvit eller blå shorte og slips:)

Skrevet

"Dressbukse" med tilhørende vest, skjorte og slips. Har kjøpt hvit skjorte, men ville helst hatt rød (siden det er jul;)). Noen som tilfeldigvis vet om noen butikker som selger røde skjorter str 80??

Skrevet

Svart bukse (ikke dressbukse), hvit skjorte, rød vest og svart tverrsover:-) Hvertfall når vi begynner dagen/kvelden, så får vi se hvor lenge det varer...

Skrevet

Vurderer bunad, men bare om faren skal ha det også. Ellers blir det smale bukser, stripete skjorter, vest med knapper og tynt sort slips - akkurat som faren:) Pappaen har ikke sett gutta i antrekka enda, og det er kliss likt faren. Resten av familien gler seg stort.

Skrevet

rett over 10 måneder til julaften og skal ha på cordfløyelsbukse i marine, lysblå skjorte og silkefløyelsvest fra lindex

Skrevet

Min er 2 år og skal ha på seg marineblå finbukse, lys blå skjorte og vest som er marine med lyseblå og hvite ruter. Kjempe fin blir han!

Lillebror på 2 mnd er jeg ikke helt sikker på enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...