Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Bakt kjeks/marengskakene idag...de ble ganske greie tror jeg, men så himla MANGE! Står ingen steder i oppskriften at det ble over 30 stykker, jeg hadde jo bare ên kakeboks ledig. Hva gjør jeg med de som ikke fikk plass, de blir vel ekle i en vanlig plastboks??? Og jeg orker IKKE spise dem, de overtallige altså, det holdt lenge å prøvesmake på to for de var fryktelig mektige (mye smør i kjeksbunnen...).
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 vist det er slik hos deg som hos meg, så er det vel bare å sette det fram på et fat, så får de vinger å fly med....og nei, det er ikke barna som er værst, men sambo.....
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hmmm, min er fryktelig sær i kosten....kun mors hjemmelagde som duger for ham Får be folk på kaffe imorgen og dytte kaker på dem...(Spiiiiis sier jeg....spiiiiiiis!)
blond Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Kaffebesøk på 3.søndag i advent høres helt fint ut! En god idè!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå