Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 En fin, tett, ikke altfor høy gran...blir så flott i stua når den er pyntet atte ....Men blir ingen kuler eller glitter de nederst 20 cm da...en som krabber rundt og "rydder" det han får grabbet tak i for tiden
blond Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 De er søte i den alderen! Hva med dyra, klarer de å holde seg unna? Mmm.. det lukter så godt i stua når juletreet kommer inn!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Kattene holder respektfull avstand...en av dem klarte å rive ned en kule som knuste rett vedsiden av dem, og det satte såpass støkk i dem de velger å stirre fornærmet på treet når vi henter det inn Juletrelukt er noe av det beste som finnes. Sikkert veldig praktisk med plastikktre, men når vi først har plass er det kun the real thing som gjelder hos oss.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Vi bestemte oss for i dag at i år blir det plastik, har et på loftet fra et år jeg ikke fikk tak i ekte, var bare så vidt jeg fikk tak i plast også. Vi blir borte fra 20-26, så vi fant ut at det var like greit å bare ta det enkelt i år. Jeg trodde aldri jeg kom til å få forslaget igjennom, men han har fått tenkt et par dager, og foreslo det nesten selv i dag.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Kan være greit å slippe å komme tilbake til et nakent tre omgitt av brune barnåler ja
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Gleder meg til juletreet skal opp her også. Blir vel neste søndag tipper jeg. Vi hogger det selv her, og tar det med oss hjem. Herlig med den utflukten og hogge tre også, stå ute der og prøve å se for oss treet inni stua med all pynten på. Og velge det vi syntes ser finest ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå