pingu...... Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 At lille er syk...igjen fyllesyk som et fly....ett år til neste julebord heldigvis At enkelte forandrer personlighet med promille Veldig og ekstremt ufrivillig dratt inn i en intrige pga uutseendet mitt Idiotisk film på tv3 Idiotisk syngeprogram på tv2
Magehus Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Den filmen på tv3 var BRUTAL!! Tror den som starter nå er bedre:)
pingu...... Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Amerikansk komedie fra 1992 med Steve Martin og Goldie Hawn.... jeg tviler på at den er bedre. Det er så ille at jeg vurderer Med hjartet på rette staden
Magehus Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Off...sett til nå...grusom den også ja. Ingenting annet å se på heller.. Blir nok webtv resten av kvelden. Og nugatti med skje fra boksen. Aaahh:)
erteposen + 4 Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Takke meg til surfthechannel.com. Har store planer om å se alle House episodene som ikke har gått i Norge enda:/ Jeg trodde ikke kalvbente, små damer i smoking som lukter fisk klarer å ende opp i et trekantdrama? Full på tran?
pingu...... Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2008 Drama kan det langtifra kalles, bare lettere paranoia fra noen....idiotisk og ubegrunnet. Og kalvbente små damer ender ikke opp i dramaer, vi er langt unna med et suiiiish før det kommer til det. Glatte små jævler vettu. Jaggu, full på tran.
danieI Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 en dag for seint, men pingu...du er julebordamatør når du blir phylleshyk, hørt om vanntriks eller? idag hater jeg alt for mange mennesker på skøytebanen mista en vott at drittungen ikke vil spise potet at jeg bruker tomme trusler (som virket da, høhø) at jeg må handle julegaver snart
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 jeg vil gjerne legge til søndagshat. at barna dine VELGER å synge i barnekor i kirken, og 5 søndager bare i høst tilbringes der. at barna liker å være i kirken at kirka tydligvis har sluttet med flanelograf - det eneste som brukte å være moro bare kjipe julekaker til kirkekaffe at to utmeldste ateister klarer å fostre opp jesusvennlige barn
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Hehe, det er nok straffa for syndene dine, glad jeg ikke er i dine jesusbarnvennlige sko. Her har vi heldigvis fått to ravende ateister, puh, men om ikke hadde vi jo måttet loffe rundt i kirka på søndagene vi også. Hva man gjør for sine barn... Her hates bare den fysiske formen, som er så matt at å gå opp trappa kjennes høygravid ut.
prekæs Skrevet 14. desember 2008 #12 Skrevet 14. desember 2008 Kan ikke si jeg hater, men er en smule kvalm og irritert over enkelte som sitter å mesker seg i detaljer, for deretter legge ut linker og detaljert beskrivelse over hvor ille ting er...for senere fortelle hvor mye de gråter og mister nattesøvnen (man er da ekstremt følsom skal vite) av det som har skjedd. Hallo. Alle syns det er ille. Alle syns det er trist. Men hvorfor har noen behov for å fortelle det...hele tiden?
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #13 Skrevet 14. desember 2008 hm...kanskje denne svangerskapskvalmen igrunnen bare er jesusangst eller pietistisk skam? De kommer vel til vett, eller så begynner de å gå med blåskjorte og gå i buekorps bare for å gjøre opprøret optimalt. Det verste er jo at 70% av foreldra sitter å sturer fordi barna har det gøy. God driv i koret da i alle fall, og de spilte med band. Eldstemann sang et verset: Her kommer apekatten, jeg trives best i trær. På vei til arken går det for alle og er hver. Mens lillebror drar opp skjorte og blotter mange for å skjule at han spiser nesebobben sin. Hele kirken har store problem med å holde masken, og mannen min lurer på hvorfor han ikke bare viste rumpa.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #14 Skrevet 14. desember 2008 Vel, jeg forstår at det kan gå for noenhver på vei til arken, selv om jeg selv ikke er av dem. Mageblottinga kan være tegn på at du har bedre tider i vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå