Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 men min dypeste medfølelse til alle som mister jobben, helt seriøst, det må være skikkelig ille.. Men personlig har jeg bare fordeler av lavere rente, lavere strøm og lavere bensinprise.. Sikker jobb har jeg, heldigvis..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har nettopp fått meg ny jobb jeg:-) Så det er også mulig i disse tider.
BettyBoob Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 fast ansettelse på meg fra 1 des. og det innen finans
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Det verste er at jeg har merket jeg har blitt litt kynisk. Har vært så mye verdensskriveringer om General motors, Fannie May, Freddie May ol at det i begynnelsen ikke gikk helt under huden min... Så nå, er skaden blitt en gode for oss, vi har nemlig skodd oss godt på noen andre stakkarer som må selge bil billig for å slippe unna dyre lån, og hus solgt på tvangsauksjon.. Billig for oss, og de er jo avhengige av å selge uansett... Jeg skammer meg mer over egen kynisme enn det plager meg at folk faktisk lider under dette.. Har dårlig samvittighet for å ha blitt sånn.. Derfor:
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Vet ikke helt hva jeg skal si, vi sitter med en altfor dyr leilighet vi ikke får solgt. MEN det som er bra er jo nettopp at renten går ned, det er vel et gode for de fleste? Vi får mange tusen mer å rutte med, eller mer å spare til bolig:) Så, litt kynisk selv, selv om jeg står litt oppe i krisen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Har en helt trygg jobb, så denne finanskrisen passer meg igrunn perfekt. Kjenner jeg får en indre deilig ro inni meg bare av å tenke på at renta går nedover. Stortrives der jeg bor, så at det blir billigere for meg å bo her syns jeg er helt topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå