Lilletrille med to jenter Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Familien ønsker at nr.2 skal ha navn på S etter far og avdøde bror.. Dette er helt i orden, men sliter med å finne noen fine navn på S som ikke er opptatt... Forslag mottas med takk!!
Fraulein Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Sigurd Sivert Sjur ........syns jeg er fine navn på S
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Tanteungen vår heter Simen Syns det er veldig fint! Simen Sander Sivert Sondre Storm Sturla
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Snorre Sverre Sivert Sigve Sigurd
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Stian Sebastian Severin
Snikskytteren er storebror! Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Sikkert mange navn på S. Min sønn heter Simen. Sondre Syvert Stian Snorre Sander Sakarias
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Sindre Sebastian Stig Sigurd Stein Steinar Svein Sveinar Sverre Sigmund som jeg kommer på i farten.. Men sjekk den stor navneboken..
cec26 Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Sander Sivert Siver Strula Sondre Sam Sigmund Sigvart Samuel
Musemor med tre søte små Skrevet 13. desember 2008 #13 Skrevet 13. desember 2008 Jeg liker Snorre og Sigurd veldig godt
Lilletrille med to jenter Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2008 Takker for svar! Sondre, Sander, Sebastian og Simen\ Simon er navn vi liker, men som er "opptatt"... Kjenner dette skal bli litt vanskelig..
*søtesmå* Skrevet 13. desember 2008 #15 Skrevet 13. desember 2008 Synes navn som Sivert, Selmer og Syver er flotte guttenavn på S:)
Mikkemafian Skrevet 13. desember 2008 #18 Skrevet 13. desember 2008 Steinar, Sigve og Sivert synes jeg er fine navn på s..
Lilletrille med to jenter Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 13. desember 2008 Må smake litt på Snorre.. Blir finere etterhvert.. Men takker gjerne for flere forslag og tips!
mor_til_2_84 Skrevet 13. desember 2008 #21 Skrevet 13. desember 2008 Selmer og Samuel syns jeg er fine
Vil Skrevet 14. desember 2008 #24 Skrevet 14. desember 2008 S må jo være den flotteste bokstaven om man kun skal ta utgangspunkt i én bokstav for et guttenavn. Om du like Snorre, er det jo ingen grunn til å stoppe der. Det er jo en drøss med norrøne, flotte og litt uvanlige navn. Her er noen jeg synes er fine (ikke alle er norrøne, men nesten): Sander, Sigleiv, Sølve, Samuel, Sandov, Sigmar Salmund, Sindre, Skage, Sjur, Seming, Solan, Syver, Solve, Stellan, Storm, Selmer, Selmar, Sejer, Sune, Semund, Severin, Sigmund, Sigve, Silas, Sturla, Sigmar,
SILDA Skrevet 14. desember 2008 #25 Skrevet 14. desember 2008 sivert sigur sondre simen sten stian stig snorre sverre sebastian sander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå