Gå til innhold

Tips til festfrisyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut sammen med gode venner neste helg. og da er det kjoler, dress og hele pakka. Men jeg er så lei av håret mitt. Enten henger det rett ned , eller så blir det en enkel hestehale. Håret mitt er litt legre enn skulderlangt. Tips anyone?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leste "tips til fettsyrer" og lurte litt på om du hadde begynt med naturfag... hehe

nå aner jeg ikke hvordan du ser ut da.. hm.. jeg syns faktisk det kan være litt fint å ha ekstreme korketrekkere. altså sånne som en lokke er en ordentlig markert lokk med ingen løse hårstrå. nesten som rastafletter bare uten fletter og i lokker.

men jeg vet at det ikke er alle som syns det er like kult som meg.. hee.

men en artig vri da

Skrevet

Har sikkert for kort hår til at det kan bli tøft...Naturfag? Nei, det skal jeg ALDRI ta igjen;-)

Skrevet

hehe.. ja det krever en vis lengde. sant det.. hm.. det er jo ikke så mye som man kan gjøre. du kan rette det da. og om du har litt lengdeforskjell kan du jo rette det slik at det buer ut over. det kan være kult, men kanskje litt 2005?

Skrevet

Hehehe...ja litt 2005 er det=) Har oppklippet hår og det korteste er ganske kort. Liker best enkle, klassiske frisyrer, spesielt når det blir en god del sminke og en flott kjole...hmm...kanskje det blir en kjedelig hestehale da?

Skrevet

nei ikke hestehale. ha det løst, enten med krøller eller retta ut

Skrevet

gå inn på salongbloggen.no

der er det litt tips og sånt til både hår og sminke.

men jeg tror jeg ville brukt en rettetang og vippet det litt i tuppene. Da får du litt volum samtidig som det ikke blir for voldsomt.

Er veldig kult når du har litt oppklippet hår, for da får du mange etasjer med "vipper"..

Skrevet

Om du liker det enkelt så synest jeg Masse volum og to klemmer bak ørene er veldig fint:) Men ikke sikkert du liker det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...