Gå til innhold

Hvordan er livet der inni nå? : )


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Merker at babyen min flytter på hele magen når h*n rører på seg! Ikke "rykninger" som det var før.. dessuten kjenner jeg hver dag foten som stikker ut ( en liten smule ubehagelig, men overlever) Hvordan er det med dere andre? er forresten 36+1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 36+3 og har det på samme måten, virker som om det begynner å bli rimelig trangt inni der.

 

Begynner å glede meg til større lunger og magesekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli trangt om plassen nå ja! Ser tyyyydelig når føtter presser på, og det er til tider direkte vondt. Noen ganger kjennes det som om babyen strekker seg så lang han er, og det presser på både nedover og oppover mot ribbeina samtidig - da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg engang!

Å bøye seg fremover er bare utelukket, og det skal ærlig talt bli skjønt å få kroppen min tilbake til normalen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her knuffes og dyttes det mer enn noen gang, men innimellom så kommer det et skikkelig spark. Såpass at jeg hopper til.

 

Kjennes nesten ut som om lillemini ligger utenpå ribbeina når jeg sitter, men når jeg står så er hun sunket laaaaangtt ned i bekkenet og hodet er så og si festet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...