maritulla Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 natt til lørdag var det fullmåne...og jeg havna på sykehuset inatt med 2 cm åpning,og tette rier......men desverre så varer de ikke så lenge... dro hjem igjen og la meg til å sove... idag har det vært stille,men kanskje det går på inatt igjen(da de som regel starter på nattan)... så folkens..er det sant med fullmånen eller er det tilfeldig??? -ikke vet jeg...men lever i trua at fødsel nærmer seg....håper jeg:)
Kaos_dama Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 På fødeavdelingen her så har de en sånn kalender-sak på veggen, hvor de har markert alle fødsler - og fullmåne. De hadde ingen flere fødsler rundt fullmåne enn ellers, så de hadde konkludert med at det var overtro iallefall
maritulla Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 hehe,skjønner...men ille godt å ha den overtroa oxo da... jeg hadde ingen forvarsel på at ting hadde bynt...så velger å tru på fullmånen:))))
Sol + spire Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Hehe...de sier at det er 3 dager før og 3 dager etter fullmåne som er dager hvor flest føder på Jeg fikk datteren min 3 dager etter fullmåne i 2007:)
maritulla Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 mener du det asså....?? jeg har nemlig "bestilt" 15 des,serru:))) hehe
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Min nabo og barnepleier på fødeavd sier at dette stemmer (fra 3 dager før til 3 dager etter fullmåne). Det kunne også ses på kalenderen. Selv fødte jeg 5 dager etter fullmåne, men gikk hele den uka med ufattelige maserier og 3cm åpning. Måtte få drypp fordi mine egne rier ikke var nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå