Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 noen som vet hvor det selges sånne hold-in truser/strømpebukser, beregnet for gravide? noen som har prøvd dette?? ubehagelig?
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Nei, jeg har ikke prøvd det, vet ikke om det finnes engang. Lurer egentlig mest på hva i all verden du skal med hold-in når du er gravid?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Det høres fryktelig ubehagelig og vondt ut, men... Ser ikke helt behovet når en er gravid! Gjør det jeg kan for å vise magen min, jeg! hehe
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 har ikke prøvd det, hvorfor det egentlig? er jo så gly å vise frem magen når en er gravid!! høres hvertfall veldig ubehagelig ut!
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Hold in er vel helt unødvendig som gravid, men strømpebukser for gravide derimot er jo veldig praktisk da det er utrolig vondt å ha vanlig stram strømpebukse over magen Jeg har gravidstrømpebukse fra HM i svart Den sitter veldig godt over magen og gir ganske god støtte
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 ups..ser det kan misfårståes ja:S mente ikke å ha hold in over magen altså men mer over lår og rompe;) såg på en nettside at di solgte det (husker ik addressen:S).. en sånn som er stramm på "problemområdene" (;P) ,men løsere over magen om dere skjønner? tenkte meg bare at det kunne være ille å ha over blæreregionen, når det presser der fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå