Gå til innhold

Hva gjør dere ikveld jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og bimmer..,som vanlig på denne tiden.hehe.jenta har jeg lagt og guttungen ser på cartoon network og det er jo ikke til å holde ut i lengden.og mannen er i nordsjøen så da blir det til at jeg sitter her med dataen i fanget.Men er jo koslig det da,er mye greit og nyttig å få med seg her:)Lurer litt på hva dere andre gravide jenter gjør en lørdagsveld i desember..!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget hjemmelagt pizza ognettopp spist...nå sitter jeg under pleddet og ser litt på tv med laptoppen i fanget....har tent lys å har det riktig så koselig med min kjære.

Skrevet

Jeg la gutten min isted. Og har etter det spist middag. Mannen er på seinvakt i dag, så er alene til 22.30.

Tenkte å gjøre litt skolearbeid, selv om jeg kjenner at jeg er veldig trøtt.

Skrevet

Hei,

jeg sitter og retter oppgaver, jobber altså, og spiser surt godteri (som jeg fikk akutt behov for akkurat nå.

Ha en fin kveld alle.

Skrevet

åååå, godteri... jeg tenkte å vente til mannen kom hjem fra jobb, men... klarer jeg det da..?

Skrevet

Godteri må til, i alle fall hvis du har tenkt til å gjøre skolearbeid:)

Skrevet

Jeg sitter egentlig bare her å bimmer litt. Nettopp lagt ungene etter vi har spist litt mousaka. Gubben sitter å ser på filem wall e, som vel egentlig er en barnefilm.. men jeg synes den er kjedelig.. så jeg vurdere å hente desserten snart...... ANANAS!!! Nam....

Skrevet

Godteri ja...det må til hehe :D:Ddet får jeg finne fra når ungene er iseng så jeg får det helt i fred HAHA

Skrevet

sitter og ser litt på tv mens jeg har laptoppen på fanget:)

har akkurat lagt minstemann . de to eldste er på overnatting i dag så veldig stille å rolig hjemme i kveld.

mannen min er også i nordsjøen kommer endelig hjem i morgen etter 3 uker ute ( to faste og en uker overtid )

har vært ute og shoppet julegaver i dag så resten av kvelden skal bli tilbrakt i sofaen med noe godt å spise hehe

Skrevet

Jojo, men er jo koselig å gumle lakrisen med mannen etterpå også da:)

Skrevet

Heldigvis kommer min mann også hjem til jul.er tragisk når de må være der ute i høytidene,spesielt når man blir flere i huset..:)Men så har de jo mye fri når de er hjemme 4 uker om gangen:) Nå har jeg også funnet frem godteposen og litt frukt på et fat,så spørs det hvor flink jeg er og hvilket fat det minker mest på :D

Skrevet

ja glad att han skal være hjemme i år :)

har vært veldig flink til å ha frisk frukt framme helte tiden men i dag er denne byttet ut med potetgull og dipp :)

hvordan ligger dere ann i forhold til terminen ? er han ute eller hjemme rundt den tiden ?

vi fikk en gutt for 6 måneder siden da skulle han egentlig reist ut den 13 men rakk det ikke for den 12 juni kom lillemann . denne gangen skal han også være ute rundt terminen . kan ikke si att jeg gleder meg til det var veldig nærvøs den siste turen han hadde ute sist

har veldig kjappe fødsler også . siste mann tok 3 timer og 12 min fra jeg våknet til han var ute så har ikke lyst til å være alene hjemme med 3 små når den starter denne gangen hehe

Skrevet

Sjekket nettopp det og det ser ut til at han reiser ut fredag 31 juli og jeg har termin tirsdag 4 august så det var ikke noe særlig.når jeg hadde termin med den forrige skulle han komme hjem på termindag så jeg satset på å gå over tiden men hun ville ut og det i en fart fire dager før termin så det fikk han ikke være med på.fra jeg kjente første tegn på fødsel til hun var ute gikk det 1 time og 40 minutt.så fikk såvidt ringt ut å varslet han før hun kom.Det gikk heldigvis bra,men jeg håper inderlig han kan være med denne gangen..!vi har 3 mil kjøring til nærmeste sykehus så er livredd jeg ikke skal rekke frem hvis det går fortere denne gang,og det er vel fare for det.med førstemann tok det 3 timer og 50 minutt og nummer to på halvert tid så tør ikke tenke på denne gang..:)

Skrevet

Jeg er hjemme hos mamman min og vi sitter barnevakt for nevøen min, kjekk trening til å bli mor det.. må si jeg gleder meg når det har gått så bra, men ikke sikkert nurket mitt blir like snill som nevøen min da..hehe. nå ser jeg på tv og skravler med mamma.. som strikker til nurket mitt :)

Skrevet

Lagt minsten for noen timer siden, sendt mannen på byn og ligger på soffan med laptop og tv:D *kooooooooos*

Skrevet

Jeg har trykket i tryne nesten en hel Walters mandler sjokolade.. Den er farlig god,sitter med litt dårlig samvittighet her=/ Ellers ser jeg på tv og bimmer.Mannen jobber litt og jentene sover..

Skrevet

så kjedelig att han ikke fikk vært med. Syns mine fødsler har vært kjappe jeg men du slår den lett hehe . får håpe han får vært med på denne fødselen da:)

Det er jo en kjangs for att han kan rekke det da siden han skal ut bare noen dager før . du får gå masse i trapper på slutten hehe

Vi har bare 10 min å kjøre til sykehuset så er veldigheldig sånn sett men blir kjenner att jeg blir litt stressa hvis det skjer når jeg er hjemme alene med de tre andre . nærmeste familie bor 30 min kjøring unna :)

Men det er jo lenge til ennå da , har termin 6 juli

Nå bare gleder jeg meg til å feiere jul sammen hele familien

god jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...