Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Har så mye død hud på leppene etter å ha vært kjempetørr noen dager nå. Blir liksom ikke kvitt det. Så finns det noen peeling-produkter til leppene? Å kan dere evt anbefale noen gode produkter?
Månefeen ♥ Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Mary Kay har en veldig god leppe-peeling og en balsam du skal ha på etterpå. Jeg bestiller fra eBay.com, det er så dyrt i norge...
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Jeg gnir leppene med litt ceridal fra apoteket når de er tørre, og da forsvinner den tørre huden lett.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 kjøpte en gang i tiden en peeling til leppene på body shop. Så ut som en lebestift, bare at den var hard, og hadde slike "steiner" i. Kjempeeffektiv. Men tror jeg kjøpte den engang på midten av 90 tallet da he he
meg & to små vampyrer Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 den grønne leppepeelingen fra body shop hadde jeg også. Jeg kjøpte den på 2000tallet tror jeg...
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Har et tips som ikke krever dyre kremer ol...... Ta rett og slett en litt stiv tannkost, gni forsiktig over leppene og mye av den døde huden vil falle av. Ha på en god lipomade etterpå. Når du så er tørr igjen, gjentar du prosessen. Husk at leppene må være knusktørre når du gnir med tannkosten, hvis ikke vil ikke hudflakene falle av. Ikke gni så hardt at du blir sår da, og for all del; ikke riv av tørr hud!!! Håper det hjelper deg like godt som det har hjulpet meg!!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan anbefale Total Lip Treatment fra Kanebo! Kommer på praktisk pumpeflaske og er ekstremt drøy i bruk! Mykgjørende, pleiende og ekstremt cellefornyende! Gå inn på et parfymeri og hør om de har en liten småprøve til deg, eller om de kan lage en til deg:=) Den er bare helt suuuper!
Tøvsjura Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 jeg er hudpleiestudent og kan anbefale bioelements lip-buff utrolig god leppe-peeling som fungerer fint, også som balsam. er bl.a laget av sukker krystaller så er et velsmakende og populært produkt blant elevene på vår skole
ipeggy Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Ceciliee: Enig i at Mary Kay kan være dyrt i Norge. Men sjekk for sikkerhets skyld datoen på produktene du kjøper på eBay! Mange som selger MK på eBay vil bare kvitte seg med produkter som er gått ut på dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå