Gå til innhold

Noen som har forsøkt behandling av mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva ble så resultatet?

Hos oss ligger problemet i lavt antall sædceller og dårlig kvalitet på de som er. Etter 2 mislykkede icsi skal vi nå mest sannsynlig forsøke behandling av mannen min før siste forsøk.

Hva har dere som har forsøkt dette gjort? Antibiotika? Eller...? Og ble det noen forbedring?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd behandling ved hjelp av ulike medikamenter,men de på laboratoriet sa at dette ikke hadde hatt noen effekt som kunne dokumenteres.Har vært igjennom 2 icsi, et med behandling av mann og 1 forsøk uten behandling,uten å lykkes.Vurderer nå om vi skal forsøke behandling av mann eller ikke før 3 forsøk mars 09

Skrevet

Heisann!

Dr Purvis på andrologisk senter er jo ekspert på dette området. Vi var der, men han kunne ikke hjelpe oss, men greit å få beskjed om hvorfor lavt antall sædceller: nemlig en cyste. Verdt et forsøk kanskje.

Mannen min har tatt zink og e-vit tillegg. Husk det tar 3 mnd fra en sædcelle dannes til den kommer ut!

Masse lykke til!

Skrevet

Kjæresten min hadde en betennelse og fikk antibiotika og pergotime. Antibiotikaen ga ikke ønsket resultat, men pergoen bidrog til økt antall sædceller.

Vi skal i gang med ICSI i februar/mars neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...