Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 skulle bare prøve å by på et smykke på netthandelen, siden det var bare 30 kr, så vant jeg selvfølgelig og nå må jeg betale 97 i frakt og 78 i omkostninger.... ikke vil jeg ha smykke, skulle bare "prøve"........ dyrt og trenger det ikke i det hele tatt... ååh.... irritert på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 He, he da er vi to! "Vant" for en liten stund siden en stålsåpe (til å fjerne fiskelukt med) og *tamtam*... vakumposer!!! Måtte betale rundt 300 kr for skrotet. Jeg skulle også bare prøve det ut... siste gang jeg skal inn på en sånn side! Jeg eier jo ikke selvkontroll!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Dårlig stelt med selvkontroll her også! hehe.... måtte nå le litt av det du satt igjen med for 300 kr må vell betale det samme jeg også nå, for et smykke og en kakeform hehe.... tenkte jeg skulle prøve å "VINNE" noe mer billige saker, så jeg slipper å sitte igjen med kun det smykket off... jeg som skulle bare en liten tur innom der for å se om jeg kom over noe kupp for å spare penger i julegave hysteriet her, istedet kasta jeg bort penger... GRRR!!! men nesten litt godt å høre det er flere som er like lur som meg HI..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 bare å la være å betale giroen innen fristen,så blir det annulert.. men kan få trøbbel med å bestille der seinere da..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Hadde du giddet å ta deg bryet med å lese gjennom betingelsene på forhånd, så hadde du kanskje tatt til vettet... Så, ja, du er nok litt dum. Det vitner for øvrig stavefeilene i overskriften om også...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 ja så dom kan man være! beklager så hadde jeg skrevet på dialekt først i overskriften også, ENDA dommere er jeg!! uff å uff, at jeg kommer meg frem i denne verden?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå