Gå til innhold

pakke opp julegaver nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal feire jul hos hans foreldre. så har vi fått noen pakker fra min familie nå. de bruker visstnok veldig lite tid på pressanger. så det ville virke dumt om vi kom med en hel haug fra min familie som bare var til meg.. så sitter jeg å pakker opp i eninga.

så jeg lurte bare på om jeg skulle pakke dem opp nå faktisk. har termin rundt jul. så jeg orker minst mulig styr med de tingene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent ihvertfall til juleferien begynner da;) skolejuleferien altså, noen jobber jo tilogmed julaften:p

Skrevet

Enig med hun over, vent litt til med å pakke dem opp! Jeg ville heller lagt pakkene under eget tre, og åpnet dem på morgenen/formiddagen julaften, før dere skal til foreldrene hans. Så blir det liksom ikke "juks" likevel. :)

Skrevet

er jo bare 11 dager til jul au da.. burde jo kunne holde meg, men jeg kjeder meg jo ut av en ann verden :( går bare å venter på at jeg skal kjenne noe tegn til fødsel..

HI

Skrevet

det hadde vært kjempekoselig :) å hatt vår egen lille jul. bare oss to :):)

det skal vi gjøre :) er jo bare det at de gavene er jo til meg og ungen da.. er to pressanger til han da hehe.

HI

Skrevet

Kanskje du kan kjøpe eller lage et par smågaver til han også da, så han får pakke opp både på morgenen og kvelden? Sånn for morro skyld? :) Trenger jo ikke være store greiene.

Skrevet

kjempesmart :) godt jeg har dere :)

på kvelden får han jo. for da er vi jo med hans familie.. men grunnen til at jeg ikke vil ha med mine er fordi det er så flaut å ha så mange. å jeg vil hvertfall ikke sitte bare han og meg å pakke opp nesten alene hehe..

så det gjør jeg :) vet det er en del han ønsker seg. vi hadde egentlig tenkt å ikke gi hverandre noe. pga vi har så innmari dårlig råd..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...