liz86 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 på onsdag tok en test å den var neg men på kvelden såg eg på den å da var den positiv. så tenkte eg skulle ta en ny på fredag, den var neg. men så en ekstremt (trudde eg innbildte meg den)svak skygge strek. men etter en 15 min var den svak positiv. hva er det eg skal tenke. skal eg ta en ny test? eller? vil uansett vente ei uke men blir så nysgjerrig. ønsker meg jo et barn til. har dere opplevt dette å vore gravid??
spennende Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hvilken type test bruker du? Hvis det er strimler så står det veldig klart i bruksanvisningen at resultatet etter fem minutter ikke er gyldig, fordi en negativ kan gå til positiv. Men aldri motsatt.
liz86 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 er slike tester som eg har kjøpt på apoteket. en som har blå topp og en annen teste med lilla topp.
happygilmore Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 man skal vel ikke tolke resultater som kommer etter 15 minutter på noen tester... står det ikke i anvisningen om hvor lenge du kan ta resultatet "for god fisk"?
Mikkemafian Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har bare opplevd dette når jeg ikke har vært gravid:( Men da jeg spurte om dette for noen mnd siden, var det flere som sa at den gangen de opplevde det samme, så var det barn på vei.. Det betyr vel egentlig bare en ting... Du må vente og teste igjen. Når er IKM??
liz86 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 skal teste igjen om noen dager... eg skulle hatt ikm på tirsdag som var. med mine to første svangerskap var eg ikke dårlig i det hele tatt men nå er eg små kvalm å vondt i magen... håper jo at eg er gravid. begynner å lure når to ulike tester blir positive.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Test med CB!! Jeg fkk skyggestreker med billigtestene, testet med vanlig CB dagen etter og den viste en blå strek jeg så uten å måtte myse etter den;) Evt. kan du jo ta CBD og slippe å se etter streker. Lykke til!!
liz86 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2008 tok ny test i dag.... ble posivtiv etter 3 min. men syntes eg så en skygge hele fra 1 min. så da er vel eg gravid?=)
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 åååååå, nå er jeg missunnelig alså!! grattis!!!!!!
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 gratulerer så mye med bolle i ovnen! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå