Lille lykke:) Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 hatt vondt i korsryggen og nederst i magen i hele dag. nesten konstant mensmurring/luftsmertelignende smerter. Kommet noen kraftig kynnere innimellom. Også vært kjempe vondt når babyen har rørt på seg i dag, vondt nederst i magen da. Nå hadde jeg nettopp et tak til der jeg satt helt paralysert nesten. Kjentes ut som luftsmerte i mage og rygg... ble helt svett...phu. Kanskje det var en rie? men skal se det bare blir med den ene... hehe... ååå ...hadde det bare vært noe på gang! Flere som har hatt d slik? klem fra håpefulle meg:)
_Line81__ Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 har hatt det på samme måte i et par dager nå. myyye kynnere på natta, og murringer både i mage og korsrygg. men aner ikke om det blir noe mere ut av det jeg... hadde håpa det da men! vi får krysse fingrene
majalotta Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Jeg synes jeg har hatt det akkurat sånn du beskriver i 14 dager nå. Har termin i dag...
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan gi deg en god definisjon på en rie: Det kjennes ut som om du må bæsje hele tiden men ingenting kommer ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå