Gå til innhold

gir sporstbh god støtte under graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg orker snart ikke vanlige bher lenger. føler at de er store nok men at det er skikkelig ubehagelig akkurat midt foran og at det trykker så vondt mot magen. syns magen står høyt og det er skikkelig ubehagelig å sitte om kvelden og etter jeg har spist. har egentlig ikke så stor mage enda heller men... er 30 uker på vei. om kveldene er det godt å fa va bhen men jeg liker ikke å gå uten, i alle fall ikke nå som ting blir tyngre liksom. hehe...

vil en god sporstbh/topp kunne funke bra tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte sportsbh på i tredje trimester sist. Veldig fornøyd med den løsningen. Valge ikke den som ga for mye støtte, men en god i bomull. Helt topp!

Skrevet

da tror jeg at jeg skal se meg om etter en slik. føler jeg trenger støtte også men liker ikke disse vanlige bhene lenger og ser liten vits i å invistere i større (de blir dessuten for store uten at porblemet forsvinner føler jeg)

får håpe det blir bra. kan ikke huske at jeg hadde det trykket mot nederste del av ribbein og "rundt bh område" sist, føler som om noen trykker der konstant selvm jeg ikke har på bh. skikkelig ubehagelig :(

Skrevet

Høres kjipt ut ja..Jeg brukte sportsbh og sånne bomullstopper etter fødsel også jeg. De førtste 2 mnd i alle fall. Av erfaring så vet jeg at mine pupper er enorme første 2 mnd, og da blir alle de nyinnkjøpte ammebh altfor store. Brukte til og med en usexy sloggi topp uten bøyler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...