Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Nå må lille mammas gull flytte ut fra meg og inn på eget rom. I dag fikk vi ordna seng fra Ikea.En blå og fin seng =) Nå må jeg bare få huet mitt til å forstå at nå er det snart dagen. Usj,det blir en hel vegg mellom oss.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Åhh..........jeg skjønner godt følelsen jeg;-D Er det ikke helt underlig hvor vanskelig det er med disse små......det å slippe løs litt? Blir helt forundret over meg selv også........men det er jo bare så fantastisk deilig å være sammen med dem og hvorfor kan vi ikke bare være nær og tett med dem når det fungerer bra? Hehe, jeg gruer meg til å flytte frøken rosa på eget rom, men foreløpig så er vi tre som deler rom enige om at vi har det toppen sånn som nå og at vi ikke vil slippe det ennå:-) Og da er det jo greit. Ene fetteren er her nå og han er 19. Han kom inn på soverommet vårt tidligere i formiddag og mente at rosa hadde det helt KONGE :-))) Og det vil jeg si hun har. Full pakke med kos og oppmerksomhet av alle oss og alle rundt oss:-)
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Ja,jeg holder igjen så lenge jeg kan...men nå må han,for at allergien skal bli levelig.Merker jo på di andre når jeg har vært slapp med filla.Da er det atsjo meg her og der. Nei,jeg hater tanken på å legge han der.Med di andre jubla jeg over å endelig få rommet aleine igjen.Men denne gangen føler jeg sorg rett og slett =) Selv om den nye blå senga er akkurat passe til en liten jr,så er det meg som får det verst!! Jeg vil ikke,men må.. Å så skal han i barnehage til høsten.Hvordan i huleste skal det gå??? Blir vel å sitte utafor gjerde å vente jeg.... Ingen skal få meg til å tro at det blir så greit at å flytte han på eget rom.For det blir det ikke nemlig.Mamman får det veldig veldig ille ;o) Mens han sikkert får det topp,hehe.
Karomamma Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 He he, stakkars deg Ikke lett dette, men han bør vel flytte en eller annen gang før han blir konfirmant, så da du jo liksågodt ordne det nå. Men at du vil ha kosen bittelittegranne til, det forstår jeg godt! Jeg føler meg nesten hjerterå i forhold til dere, siden vi flytta henne inn på eget rom så fort vi hadde muligheten. Det funka bra, det også! Og alle sov litt bedre. Ikke minst jeg, for jeg våknet av hvert eneste lille knirk i senga til snuppelure. Lykke til med flyttingen
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Ja,snufs...Nå står den blå senga her i stua.Å jeg håper gubben er like treig som ellers...For da går det enda litt tid før jeg må ligge aleine å lytte etter alt mulig ;o) Hvem sa han må flyttes innen konfirmanttiden?? Syns ungene skal få være hos meg til di er voksne jeg.... Skulle vel gjort det før jeg å.For jeg tror det da hadde blitt lettere...for meg... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå