Gå til innhold

Oi jeg tror jeg skal føde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 uker igjen altså, men legene tar jo feil hele tiden. Nei huff, nå må jeg presse her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi!!

Drit kult ass! jeg skulle bare på do. Og så plutselig fødte jeg. Ikke bare èn baby men firlinger! Utrolig søte ass! Skal hete Line, Kine, Trine og Jofrid!

Og så jeg som trodde jeg hadde 12 uker til termin, og bare èn der inne. Så feil kan legene ta altså!

Skrevet

Gjesp? Syns det var ganske sensasjonelt jeg! prøver iherdig å kontakte Se og Hør nå...

Skrevet

Ja, veldig. Trodde kanskje du hadde en kjempe bæsj på lur jeg men trillinger da gitt. Ja, gjesp ja. Mer spennende med en kjempe bæsj..

Skrevet

Faen da! Dette gikk jo skeis.

Men nå fikk jeg så dårlig samvittighet her. Det var virkelig ikke meningen å lure dere godtroende på det groveste. Jeg må innrømme at det hele bare. var oppspinn. Dere skjønner, jeg så onsdagsfilmen på FEM i forige uke, og den var så trist at jeg har hatt behov for å skape en fantasiverden. Jeg ser at jeg nå må gå i meg selv og ta fatt på mine egne problemer. Tusen takk til alle dere som støttet meg gjennom "fødselen" håper dere en gang kan tillgi meg. Jeg skal nå forlate forumet for godt

(egentlig skal jeg bare hente noe drikke, men det kommer nok til å føles som en evighet)

Skrevet

haha, ler så jeg griiiner^^ GOOD1 Småsporvinj

Skrevet

Beste jeg har lest på DiB på lenge :D

Denne kommer jeg til å flire av i dagesvis, og ihvertfall neste gang jeg går på do for å gjøre nr to hehe ;)

Skrevet

fy faen du har lite å gjøre på...rekner med det innlegge her er for å rakke ned på en viss trillingmamma!? vist folk mener hun er syk så er du like syk!! om det faktisk er sant det hun skriver syns jeg synd i henne, og syns like synd i deg som er så patetisk at du ikke har noe annet å gjøre!

Skrevet

Du blir mer og mer patetisk for hver dag du lever!

For en sau!

Skrevet

tror heller det er du som skal gå å vogge, er du som har problemer! syke faen!

Skrevet

Så så trillingmamma, må du ikke tilte helt. Ta pilla di du, så sover du godt;)

Skrevet

når jeg ser hvor mye du henger her inne viser det bare at du ikke har noe liv utenom dataen, gå å få deg et knull! det virker som du trenger det!

Skrevet

Haha... Du vet at Jofrid ikke rimer på Line, Trine og den tredje? ;)

Du skulle bare byttet nicket til "flerlinger på tur" så hadde hele hurven kjøpt historien med en gang - er jo mange som har bevist det her oppigjennom årene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...