såpebobledama Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg hadde en kynner i stad som varte fra 13:45 til 16:39. Er det vanlig at de varer så lenge? Magen blir som en kampestein, og det er ikke noe behagelig i det hele tattt. Er i uke 22, og jeg trodde ikke at det skulle begynne så tidlig!? er førstegangs. har problemer med bekkenløsning, og morkaka har akkurat gått dit den skal være, for jeg drev og blødde i starten. Syns det er for galt å kontakte legevakta for dette..
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Du kan jo ringe føden og høre med dem.....? Jeg sliter selv med kynnere, er også i uke 22. Er sykmeldt pga dette, men de er ikke såååå lange.... heller oftere
såpebobledama Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Har du fått noen tips til hva du kan gjøre da?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 jeg er bare 12+5, og har vært plaget med kynnere i et par uker alt jeg... spess om morgenen, men oxo utover dagen.. de kan vare fra et min ca, til nesten en halv time... er mitt andre sv.skap, og hadde ingen kynnere i d hele tatt forje gang.. har spurt fastlege,jordmor og legen min på fosterdiognastikk, og de sier alle at det er helt normalt med mye kynnere så lenge de ikke er sånne skikkelige tak...
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er sykmeldt 50% og har fått streng beskjed om å ta det med ro.... Jeg er gravid for 3 gang, og det er oftere at kynnere kommer tidligere da.... Kan i noen tilfeller føre til rier og for tidlig fødsel.... Jeg får kynnere bare jeg reiser meg opp av sofaen og skal gå over gulvet, håper virkelig det gir seg snart..... Er veldig slitsomt i lengden.... Har du ringt og prata med noen eller?
såpebobledama Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2008 Nei, jeg syntes liksom det er for ille å måtte ringe legevakta en time unna for å høre om alt er i orden. Jeg tar det veldig med ro da.
såpebobledama Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 fikk høre at man kan få sterkere kynnere av forstoppelse,så jeg skal prøve sånn do-middel.
Sofapute Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Jeg hadde nesten konstant kynnere i siste halvdel av mitt forrige svangerskap. Knallhard mage hele tiden. Det rare var at når jeg f.eks. satt og prata med folk, så kunne de se at jeg hadde det, for jeg ble rød og varm i ansiktet, hihi Var ganske så snodig! Jeg gikk 5 dager over termin, så alt var helt flott med både mage og barn hele tiden. Tror og håper at du ikke trenger å uro deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå