♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 det kjenner rett og slett ut som en ball rett nedenfor bekkenkanten (skambeinkanten) som PRESSER seg utover, så innbiller meg at presser det hardere nå, så knekker hele beinet? Det er kun når jeg rører på meg det gjør vondt. jeg går med musemusesmå skritt for at det skal være minst mulig vondt, og jeg må ikke finne på å lene meg framover! *smerte* Det kom helt brått!! ser for meg hue som har detti nedi bekkenet og stanger på noe sinnsykt. Er det tilfelle?? er 29+5 bare... ho ligger med hodet ned, gjorde det igår på kontroll, og på ulkontroll for to uker siden. jordmor sa at den ikke vil snu seg da ho ligger ganske langt ned. men ekke festet da. kan ho ha sklidd ENDA lenger ned så hue presser på bekkenkanten????? er litt engstlig, for har hatt premature rier med forrige mann.. hatt MER vondt i mage/rygg idag enn til vanlig (kynnere), men ikke såå mye at jeg hadde tenkt så veldig over det hadde det ikke vært for dette presset
passilurken Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 jøss... hadde ringt føden jeg! bedre med en gang for mye.. så kan du få roa ned nervene i tilfelle det ikke er noe. lykke til og keep us posted!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 jeg ringte de! de ba meg ligge og hvile litt på sofaen.... og heller ringe igjen om det er vondt i hele kveld! så ligger her da, og "hviler" meg... er såå lett og slappe av! jeg ringer de snart igjen og krever en undersøkelse. da jeg hadde både prem rier OG morkakeløsning sist. så har risikosvangerskap nå. og nerver som er tynnslitte
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 jeg ringte de for to timer siden for å presisere det litt mer... ringte de med engang se.. ekke noe bedre, ligger med varmepute i ryggen for å slappe av..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 Da kom jeg hjem fra føden... har massemasse maserier, men de har heldigvis ikke påvirket, ennå!! men fikk beskjed om å ta det veldig med ro framover, og dra ned hvis de virker mer regelmessige. Og det forferdelige presset, det er bekkenløsning! og JA, det kan komme helt brått... De rådet meg til å ta i bruk krykker... så nå blir det sofasliting på meg framover ja... fysj så kjedlig!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2008 hurra... seteleiebaby!! men det kan jo snu seg flere ganger det da. er jo bare uke 29+5 enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå