Gå til innhold

4 dager på overtid.. flere på overtid ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA!!! Uff så lei jeg er nå... =(

Er 9 dager på overtid,har fått influensa,var innlagt på kk i natt pga høy crp.Maseriene vil ikke gi seg,selv om de ikke har noen effekt i det hele tatt... =( Og de tar seg selvfølgelig opp om natten,så det blir ikke noe søvn heller.. SYTE-SYTE!!!

Sånn ellers har jeg det bra da..hehe..!! Du/dere da?

Skrevet

er også 4dager over tiden, er helt utslitt nå..

har prøvd alt men ingenting hjelper...

Skrevet

hehe,4 dager er da ingenting..slå meg med snart 14dager:( er så lei vil gå på veggen,men har time til igangsetting mandag kl 07:15 å da er det ikke ut før lille guttn min er ute...*sukk* men alt av overtid er drit uansett!

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid.. det er kjedelig.. man venter så innmari nå på slutten. Og alle vondter som kommer blir forhåpningen like stor som skuffelsen, da det ikke skjer noe mere.

Skrevet

har slutta å ta tiden på vondtene jeg... orker ikke flere skuffelser nå... bare overser dem... har gitt opp =(

Skrevet

6 dager på overtid nå, og det føles ærlig talt som det ALDRI kommer til å skje noe...! Merkelig, for når jeg prøver å se det litt "utenfra" er det jo ingenting rart med å gå en ukes tid over termin? Men likevel føles det faktisk som det ikke kommer til å bli verken fødsel eller baby her i huset, gitt! Har jeg bare innbilt meg hele svangerskapet, liksom? Hehe:) Men finner faktisk trøst i å sitte her på bim, og se at jeg ikke er aleine.. Lykke til, alle sammen! De påstår at det kan være når som helst for oss nå! (Men, hm... Har det ikke vært "når som helst" i minst et par uker allerede? :)

Skrevet

jo har jo snart vært når som helst i 4 uker, siden 38.... tror jeg åsså har sånn innbillt svangerskap.. ser liksom ikke før meg det at SENEST innen 10 dager skal jeg ha en til baby... er så rart å tenke på.... føler liksom jeg er 7 mnd unna fødselen jeg, ikke 5 dager på overtid.. hehe.. formen er super, som før, bare litt handycappet pga stor mage..

Skrevet

måtte vi føde i natt alle sammen =) hehe, nei nå haper jeg bare hu holder seg inne til fredag.. da skal vi hjem til foreldrene på juleferie =) di har bare 1 time til sykehus, mens vi har 3 - 4 timers kjøring...

Skrevet

Jeg er 10 dager over i dag..

Er så lei av å våkne opp og være skuffa hver morra.. Men det virker jo også så omverden er mer skuffa enn meg over at han ikke gidder å komme ut..

Formen er upåklagelig og føler meg egentlig ikke noe mer gravid nå enn for 2 måneder siden, men hodet er liksom innstilt på at han skulle ha vært her nå..

Har fått time på sykehuset til uka, så har slått meg til ro om at han kommer da. Har mista troa på at han kommer av seg selv:o)

Skrevet

Ja, jeg synes også jammen det føles som hele verden er UTROLIG UTÅLMODIGE, mens jeg må forklare utallige ganger, hver eneste dag, at NEI, det er FORTSATT INGEN TEGN TIL FØDSEL, GITT! :) Men det er jo selvfølgelig godt ment fra alle man møter og alle som ringer og spør, da. Bare litt slitsomt, er jo umulig å tenke på noe annet i et par timer! Føler at hver gang jeg har greid å "glemme" at jeg går og venter, møter jeg en nabo, eller noen ringer eller melder og spør: "Skjer det noe?"! Og det gjør det jo ikke.. :)

Skrevet

Ja da var jeg 1 dag over jeg også... Blir nok flere også!

Skrevet

Huff, nå er jeg 2 dager over. Forrige mann fikk jeg 10 dager før tiden, så har ventet en stund nå. Var så overbevist om at denne også ville komme før tiden, men der tok jeg jo grundig feil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...