Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 I sted var jeg på Obs!. Jeg hilste, smilte vennlig til en ansatt, og spurte om hun kunne forsegle 2 cd'er jeg hadde kjøpt, tenkt som julegaver. Hun hverken hilste eller smilte tilbake, tok bare cd'ene og klistret de igjen, sa ikke engang hadet da jeg takket og sa hadet. Selv har jeg heller ikke bare gode dager, men jeg prøver å ikke la det gå utover andre. Iallfall ikke utenfor hjemmet. I hjemmet kan jeg bli ekstra irritabel, men min ektefelle vet da årsaken, jeg beklager og h*n er overbærende. Dersom jeg hadde jobbet i butikk, hadde jeg da ikke latt det gå utover uskyldige kunder, iallfall ikke de som er høflige. Har det noe med yrket å gjøre? For jeg opplever i grunnen at ganske mange butikkansatte er sånn. (Det gjelder slettes ikke alle, for eksempel den lokale Rema. butikken her, har så og si BARE positive og smilende ansatte, hun ene som jobber der er oppsiktsvekkende blid- hele tiden!)
Moderator. Hannah Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 manisk deppressive er alltid blid. En stor andel av REMA1000 sine ansatte er manisk deppis.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Ja det var jo et flott resonnement. Hvordan vet du det forresten, jobber du på Rema 1000?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Manisk depressive er vel vekselvis "oppe" og "nede", pølsa:)
Moderator. Hannah Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Næh. Jeg jobba ved OBS og da lærte vi at vi skulle holde oss unna de liksomhøflige maniske bærtene som smilte og virket hyggelig. Er enkelte kunder vi helst ikke vil ha der inne..... skjønner du?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 manisk depressive er IKKE alltid blide.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Nei, jeg skjønner ikke, pølsa. Jeg er hverken Rema- ansatt eller manisk- depressiv. HI
Moderator. Hannah Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Jo. Når de er på jobb eller butikk, er de alltid høyt oppe.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Sett bort fra dine merkelige oppfatninger av Rema- ansatte og manisk depressive, hva har det med meg å gjøre, pølsa? HI
Moderator. Hannah Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Du virker litt manisk du ogå! Blid og utrolig masete på Obs-ansatte og sitter her inne med tut og syting om dine opplevelser på shoppingrunden din.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #11 Skrevet 13. desember 2008 Masete? Det er vel derfor de er der, for å hjelpe kundene.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 My God! Nå må noen snart skjønne at Kjøttpølsa bare er en ung ypling uten annet nettverk enn oss her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå