zikosmor:) Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 fikk brev i dag om at vi fikk innvilga lån,men er det virkelig sånn at man bare kan kjøpe i boligbyggelag(skal sikkert ikke være i ett ord:)da?
fredkris Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 tror ikke det nei. gå inn og les på husbankens sider
zikosmor:) Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 ok så bare sånn ut,takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå