Gå til innhold

Føden i Stavanger,UIS


GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er nr der til? Alle snakker om å ringe føden viss du blir bekymret å sonn, eg vett ikke nr der til en gang:S

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

51519480:) ellers er det mye info på nettsidene deres. søker du på fødested her på siden, finner du det også.

 

ellers er de veldig hyggelige der inne:) tilbrakte 10 timer der for en mnd siden, og masse hyggelige mennesker:) håper du slipper å ringe før du må.. for å sitte en hel dag for ingenting, blir man gal av... til tider har de det fryktelig travelt og da må vi som ikke er alvorlig dårlige vente. og det er KJEDELIG!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...