AMS33 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hei Skal til vurdering på Ullevål til torsdag. Pga av at kroppen min og psyken min ikke orker emere nå. Har fprtsatt 20 dager til termin men håper å få satt igang fødselen..... men tiden går så sakte.......
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 offda er alt bare dritt? sliten og lei eller er det masse fysisk også? har ca like lang tid som deg (19 dager) å jeg kjenner jeg er lei, men jeg er nok så heldig at jeg ikke er så sliten som du. krysser armer og alt anna jeg klarer (kan bare glemme å krysse beina ) lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå