Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal til vurdering på Ullevål til torsdag. Pga av at kroppen min og psyken min ikke orker emere nå. Har fprtsatt 20 dager til termin men håper å få satt igang fødselen..... men tiden går så sakte.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

offda :( er alt bare dritt? sliten og lei eller er det masse fysisk også?

 

har ca like lang tid som deg (19 dager) å jeg kjenner jeg er lei, men jeg er nok så heldig at jeg ikke er så sliten som du.

krysser armer og alt anna jeg klarer (kan bare glemme å krysse beina :P)

 

lykke lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...