Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Her sitter jeg, med kvalmen krypende i halsen. Mens de andre trykker i seg sauehode, tunge, øye!! Ble direkte dårlig! Måtte faktisk be fint om å få gå fra bordet. Dette greier jeg ikke!!!
.:(HerQ):. Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 haha.. jeg føler med deg.. ihvertfall hvis man er litt småkvalm i tillegg! men jeg tror jeg hadde smakt, har aldri verken sett eller blitt bedt på det, så er jo veldig nysgjerrig da:D Men FULL forståelse for at det kanskje ikke frister nå................! Hva skjedde med navnet smalahåve? Har aldri hørt sjeltehaude før! (hvor er du i fra?)
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2008 Det ser faktisk helt J***** ut! Sitter å drar av skinnet på tunga, diskuterer hvordan man skal spise det, og du ser bare de store øynene stirre rett på deg! Yakk!! Kvalmen har nettopp begynt å ta seg opp igjen i svangerskapet så sent som i uke 31. Dette hadde jeg klart meg uten! Sitter hos mine svigerforeldre på Flatraket. (Måløy, Sogn og Fjordane)
.:(HerQ):. Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Lykke til med å overleve resten av kvelden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå