Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hei alle snille damer her inne:) Jeg hører egentlig ikke til her inne, men prøver likevel. På mandag testet jeg svaaakt positivt på graviditetstest, på tirsdag lyste det GRAVID på CB. Senere på dagen fikk jeg vondt i magen og blødde masse (denne dagen skulle jeg hatt mensen). På fredag var jeg hos legen da blødningen hadde avtatt, hun tok blodprøve og sa at jeg skulle komme om en uke for ny blodprøve. I dag testet jeg igjen og testen er superpositiv (samme merke jeg tok på mandag). Har noen av dere hatt blødninger tidlig i svangerskapet med mensensmerter og likevel har alt gått bra?? Blir snart sprø av å ikke vite (har hatt en SA tidligere). Takk hvis du gidder å svare:)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 jeg var plaget med blødninger i begynnelsen av svangerskapet som ikke ga seg før jeg var kom i uke 24-25, hadde de stortsett da jeg egentlig skulle hatt mensen, men litt utenom det også. var til tidlig ultralyd uke 14 og alt såg fint ut, på den vanlige ul'n i uke 18 fikk jeg beskjed om at de kunne ikke svare på hvorfor jeg hadde blødninger, men at det var rett og slett vanlig for enkelte. nå er jeg i uke 39 og lille gutt har det kjempe fint! Så det trenger ikke nødvendigvis være farlig men er i allefall viktig at du tar det med ro og ikke stresser:)
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Takk for svar:) Hadde du også mansliknende smerter?eller noen annen form for smerter? Noen fler som har opplevd dette?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 hadde svake mensmurringer enkelte ganger, men ikke hver gang. var kjempe redd og bekymret for at det skulle gå galt, men det gjor det heldigvis ikke!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 blødde tre dager i uke elleve. 1 dag med friskt blod og 2 dager med brun gugg. hadde ikke menssmerter. Og alt gikk helt fint. Var bare et blodkar i skjeden som sprakk, og blødde ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå