Thessa og Bebbis Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Er en link på høyre side, få 2 gratis gavepakker fra libero. Er det gratis??? :-) Eller er det noe jeg må betale for senere...? Er jo mange som lokker med ting som er gratis, så får man plutselig noe i posten som man må betale.
"Liten" lykke Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Helt gratis. Du må melde deg inn i Liberoklubben, men det er ingen ting som må kjøpes, avbestilles eller lignende.....
aomeg Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 ...joda...gratis...men du blir oppringt av ørti selgere etter du sender inn papirene om ikke du vil kjøpe ditt og datt...Kommer ikke til å melde meg inn denne gangen.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Ikke blitt ringt av noen etter jeg meldte meg inn der da jeg gikk med forrige... Ikke denne gangen heller!
aomeg Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 ..Da har du falt ut av listen eller byttet nr.Jeg ble fly forbanna etter tre tlf på en dag og fikk da fortalt av avd.leder at dette er noe du aksepterer når du melder deg inn og signerer.
Bic&Bac Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har heller aldri fått noen oppringninger.
Gjest Tale30 Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 ...Det er også mange som lurer på hvorfor foreningen for uventet barnedød osv ringer like etter at man har født.. som om de på mystisk vis skulle ha funnet ut at man har fått barn Ingenting er gitt bort gratis uten en baktanke, men jeg tror disse klubbene er gratis i form av at man slipper å betale penger..
Bic&Bac Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Og jeg er en av de som ALDRI har fått en telefon fra foreningen for uventet barnedød... Man velger selv hvilke opplysninger man velger å gi fra seg - og man velger selv hva man vil reservere seg mot.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Da er jeg en av de heldige som faller ut av lister, for jeg har hatt samme telefonnummer i 6 år. Men man ser jo også på hvem man gir det til - og hva de skal med det, når det gjelder slike klubber o.l.
aomeg Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Ja det har du jo helt rett i.Tenker meg godt om før jeg gir noen mail el tlf nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå