Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 ehe... pakket ned klær til babyen nå.. baaare rosa. rosa kosedress, rosa ullbodyer, rosa strømpebukse, rosa trøye, rosa joggebukse. hvite og sorte sokker med spøkelse på da hehe.. å ulldressen som mamma strikka er offwhite. pluss at ullua, ullvottene å det er jo også offwhite. å alt fikk plass i en roosaaa sekk som er hennes hihi.. gjett om samboeren lo masse av meg da jeg viste hva jeg hadde pakket ned. jeg har ikke handlet noe særlig klær fordi jeg vet jo ikke hvor stor hun kommer til å bli.. så nok til at hun får rent tøy så har jeg hørt en fugl som har sagt at tanta mi har gått helt bananas i babytøy o.l hehe.. noen som har med seg pysj til babyen? (fødebbagen) har jo litt tid på meg igjen da.. ikke termin før om 19 dager hehe..
Paulita Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hehe, kjenner til det ja... vi er fortsatt usikre på om det faktisk er en liten pike inni magen min, men vi har da likevel fått noe lyserosa av venner.. det er jo så søtt, og jeg har også kjøpt sokker med litt rosa på Jeg har pakket ned en liten pysj til babyen som h*n kan bruke på sykehuset. Men den er hvit og brun, men likevel skikkelig søt den er jo så liiiiiten og da er i grunn det meste søtt.. Har du pakket fødebagen helt klar? Jeg er sånn ca ferdig tror jeg... det som evt ikke kommer oppi får man jo bare skaffe på annet vis... eller så får min kjære hente det for meg Termin om 19 dager jeg og!!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 har pakka det aller aller mest nødvendige. klær til meg og sambo. pluss tannbørste og tannkrem. da er vi liksom sikra nok føler jeg.. sminke og hårting føler jeg liksom blir svada. for min del hvertfall så klæra til mini da.. å ammeinnlegg i ull pluss i papir.. har hørt flere som bruker de syjehusbleiene som innlegg da hehe.. skal du ha med vogna? har sett flere trille rundt på knertene på barselavdelinga. men det er jo sånt som en kan hente dagen etter eller noe.. du må vel også ta med deg bagen på julaften osv hehe.. heldigvis er ikke bagen min noe stor da.. samme str som en vanlig sekk tror jeg.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg her 21 dager igjen.. begynte å pakke for en stund siden.. regner med at ho kommer snart.. Her er det bare rosa her også.. men det er helt bevisst.. elsker rosa jeg da;) Kommer ikke til å ha med vogna.. er heller ikke vanlig her det.. man har jo de små trallene.. Ellers mangler jeg å pakke ned noen topper.. bruker jo gravid topper vanlig.. og regner med at jeg må ta med noen av de.. også tar jeg vel med en t skjorte , bokser og sokker til sambo.. men regner liksom litt med at det går raskt denne gangen også.. så da trenger han ingen ting.. hehe Jeg har ikke med meg stor bag.. pakka ned i en sånn friis bag som "alle" har..
Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Hehehe... sånn kan det gå. Her var det ikke tvil om kjønnet på småen. Da UL ble gjort spredte hun beina så vi skulle se det klart og tydelig; IKKE NOE GUTTTING HER, NEI! Og på siste UL sa legen at joda, hun hadde sett at det var en liten frøken. Så jeg blir FRYKTELIG overrasket om det plutselig vokser ut en liten tut der nede... Forresten, nå har jeg jo fått arvet klær til en liten diva frem til ca 3 år.. så hun må bare ikke komme her og komme her HEHEHEHE
Paulita Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Nei, bagen min er heller ikke noe stor.. men har en liten veske ved siden av til hjemreisen, med klær til babyen da... men man trenger ikke så mye. Ammeinnlegg har jeg også med, og noen hårstrikker. Det er litt krise å ikke ha tror jeg, når man ligger der svett og puster og peser med håret dinglende ned.. hehe. elers så har jeg tenkt mer på tannbørste enn sminke og sånt. Så de bildene som blir tatt etterpå, de blir av en naturlig versjon av meg Vogna blir nok ikke med i første omgang, nei. Og så regner jeg med at vi blir hentet i bil på vei hjem, så da trenger man jo ikke vogn så lenge man har bilsete... Her må alt være med hjem til foreldrene mine på juleferie greit å slippe å stresse med det, og sannsynligheten er stor for at nurket kommer mens jeg er der.. men det går så fint så gleder meg sååå til å se henne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå